کد خبر : 78680
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395 - 9:47
-

ناکامی آقای گل جام جهانی مقابل ایران

ناکامی آقای گل جام جهانی مقابل ایران
ریکاردینیو برابر ایران تنها پاس گل دوم را روی یک ضد حمله که کاردینال طراحی کرده بود، داد و یک بار هم با حرکت نمایشی خود موجب به وجد آمدن تماشاگران شد ولی به غیر از آن کار خاصی که پرتغال را به مدال برنز برساند نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ریکاردینیو مرد سال فوتسال جهان در سال‌های ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در نخستین بازی جام جهانی مقابل کلمبیای میزبان، انتظارها را برآورده نکرد تا تیمش تنها به تساوی یک بر یک با گل کاردینال برسد اما او پس از آن مقابل پاناما ۶ گل، ازبکستان ۳ گل، کاستاریکا ۲ گل و آذربایجان یک گل زد تا مهم‌ترین نقش را در رسیدن تیمش به نیمه نهایی داشته باشد.

نمایش قابل توجه ریکاردینیو در این مرحله برابر آرژانتین پایان یافت و او نتوانست مانع از شکست ۵ بر ۲ پرتغال شود تا تیمش از رسیدن به فینال جام جهانی فوتسال باز بماند و در رده بندی حریف ایران شود.

بازیکنان ایران در مرحله یک هشتم نهایی با وجود اینکه سه گل از فالکائو، ستاره بی چون و چرای تاریخ فوتسال جهان خوردند اما در بسیاری از مواقع موقعیت‌های او را مهار کردند و اجازه ندادند بیشتر از سه گل بزند که بهتر از آن را مقابل ریکاردینیو در بازی رده بندی به نمایش گذاشتند و مانع از گلزنی بهترین بازیکن جهان و پرتغال شدند.

ریکاردینیو برابر ایران تنها پاس گل دوم را روی یک ضد حمله که کاردینال طراحی کرده بود، داد و یک بار هم با حرکت نمایشی خود موجب به وجد آمدن تماشاگران شد ولی به غیر از آن کار خاصی که پرتغال را به مدال برنز برساند نداشت؛ گل شدن توپ او در ضربات پنالتی هم بی‌حاصل بود تا پرتغال همانند ۱۶ سال اخیر از رسیدن به مدال باز بماند.

البته ریکاردینیو با به ثمر رساندن ۱۲ گل، عنوان آقای گلی جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ را کسب کرد و بالاتر از ادر لیما و فالکائو ایستاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.