کد خبر : 78771
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 - 9:33
-

تاج:تیم ملی فوتسال قابلیت قهرمان شدن در جام جهانی را داشت/ ناظم‌الشریعه تلاش می‌کند تا در آینده وضعیت بهتری داشته باشیم

تاج:تیم ملی فوتسال قابلیت قهرمان شدن در جام جهانی را داشت/ ناظم‌الشریعه تلاش می‌کند تا در آینده وضعیت بهتری داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج که در مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال ایران حاضر شده بود، اظهار کرد: از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم. درست است که ابتدا در نخستین بازی پنج بر صفر شکست خوردیم اما در ادامه توانستیم نتایج بهتری بگیریم و به مقام سوم برسیم. به اعتقاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج که در مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال ایران حاضر شده بود، اظهار کرد: از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم. درست است که ابتدا در نخستین بازی پنج بر صفر شکست خوردیم اما در ادامه توانستیم نتایج بهتری بگیریم و به مقام سوم برسیم. به اعتقاد من تیم ملی فوتسال ایران قابلیت قهرمان شدن در این رقابت‌ها را داشت ولی افسوس من هم قبول دارم که برای قهرمانی به امکانات دیگری نیازمندیم. باید از نظر لجستیکی شرایط خوب و همینطور لیگ عالی‌ای داشته باشیم. در حال حاضر برخی از این پازل را در اختیار داریم. این یک شروع برای یک انتخاب مثبت است.

وی ادامه داد: خود بازیکنان فوتسال هم می‌دانند فدراسیون عزمش را جزم کرده تا بیشتر به فوتسال اهمیت بدهد. آقای ناظم‌الشریعه هم تلاش می‌کنند تا در آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.