کد خبر : 78857
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 - 11:30
-

میزان ناچیز اهدایی فدراسیون به ملی پوشان فوتسال؛ یک فرد متمول هم دست به جیب شد

میزان ناچیز اهدایی فدراسیون به ملی پوشان فوتسال؛ یک فرد متمول هم دست به جیب شد
سرمربی تیم ملی فوتسال در فرودگاه به نماینده شخصی که نفری هزار دلار برای ملی پوشان فوتسال پاداش نقدی در نظر گرفته بود، گفت: «از شما ممنونم اما بچه های من برای پاداش بازی نکردند.»

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون فوتبال برای کسب عنوان تاریخی سومی در جام جهانی کلمبیا فقط نفری ۵ هزار دلار به عنوان پاداش برای اعضای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته است.

 این مبلغ هزار دلار کمتر از پاداش پیروزی اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان برابر قطر است! از آن گذشته قرار است این ۵ هزار دلار بعد از ایام محرم و صفر با برگزاری مراسمی به محمد ناظم الشریعه و شاگردانش اهدا شود.

 البته وزارت ورزش و جوانان هم مبلغ ۵ میلیون تومان به عنوان پاداش برای ملی پوشان فوتسال در نظر گرفته است اما در مجموع می توان گفت فدراسیون بین فوتبال و فوتسال تبعیض فراوانی قائل می شود.

 اما ساعتی پیش در حاشیه مراسم استقبال از ملی پوشان سربلند ایران، نماینده یک فرد متمول حاضر در عرصه ورزش با حضور در فرودگاه امام (ره) به سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت برای هر ۲۶ بازیکن، مربی و همراه رسمی کاروان فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، نفری ۱۰۰۰ دلار پاداش در نظر گرفته شده که جدا از پاداش های رسمی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به این قهرمانان اهدا می شود.

 ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به این خبر گفت: «از شما ممنون هستم و از طرف من هم از لطف این دوست عزیز تشکر کنید اما دوست دارم باور کنید بچه های من برای پاداش بازی نکردند و ما دنبال این نبودیم و نیستیم که هزار دلار بیشتر پاداش بگیریم ما توقع حمایت داریم تا این راهی که فوتسال ایران در دنیا آغاز کرده، تداوم داشته باشد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.