کد خبر : 78938
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1395 - 10:19
-

ترابیان:سیاسی ها بیایند، از فوتسال می روم/ کفاشیان رئیس مناسبی برای فوتسال نیست/شانم حفظ شود مثل سرباز در خدمت فوتسال هستم

ترابیان:سیاسی ها بیایند، از فوتسال می روم/ کفاشیان رئیس مناسبی برای فوتسال نیست/شانم حفظ شود مثل سرباز در خدمت فوتسال هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره موفقیت های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا گفت: ما همواره هدف خود را حضور در جمع چهار تیم نهایی قرار دادیم. در سال ۹۲ توانستیم به این هدف برسیم و سال ۲۰۰۸ نیز خیلی نزدیک شدیم و در نهایت سال ۲۰۱۶ به این عنوان مهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره موفقیت های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا گفت: ما همواره هدف خود را حضور در جمع چهار تیم نهایی قرار دادیم. در سال ۹۲ توانستیم به این هدف برسیم و سال ۲۰۰۸ نیز خیلی نزدیک شدیم و در نهایت سال ۲۰۱۶ به این عنوان مهم دست پیدا کردیم. باید از کادرفنی یک دل و یک دستی که در اختیار داشتیم تشکر کنیم که باعث خوشحالی مردم و ما شدند و واقعا برای موفقیت تیم زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: البته شروع خوبی در این مسابقات نداشتیم اما بازی به بازی بهتر شدیم. از بازی با برزیل تیم ما به توازن رسید و بازیکنان هماهنگ تر شدند و تا پایان نیز بسیار خوب پیش رفتیم.

ترابیان درباره کمبود بازی های دوستانه تیم ملی فوتسال و امکانات افزود: متاسفانه لیگ ما دیر تعطیل شد و اگر طبق برنامه کادرفنی جلو می رفتیم شرایط به گونه دیگری بود. نباید تیم های ملی فدای مصلحت باشگاه ها شوند و باید تدابیری در نظر بگیریم که بتوانیم برنامه های تیم ملی را به بهترین شکل پیاده کنیم. امکاناتی که ما در اختیار داشتیم چیزی بود که فدراسیون در اختیار ما گذاشت. البته بعد از اینکه نتایج تیم خوب شد تاج و افتخاری به اردوی تیم ملی اضافه شدند. البته مسئولین قول دادند بعد از عاشورا از تیم ملی قدردانی انجام شود.

رئیس کمیته توسعه فوتسال درباره تغییرات در کمیته فوتسال تصریح کرد: اکنون زمان این است که سازمان فوتسال تشکیل شود و دیگر با کمیته اداره نشود. فوتسال شخصیت جدیدی پیدا کرده و نیازمند این است که به شکلی جدید مدیریت شود.

او درباره حضور کفاشیان در کمیته فوتسال گفت: امیدوارم فدراسیون فردی را انتخاب کند که تمام وقت برای فوتسال وقت بگذارد. کفاشیان با توجه به دغدغه هایی که به عنوان نایب رئیس اول و مسائل بین المللی دارد نمی تواند رئیسی بلند مدت برای فوتسال باشد و بعید می دانم که حضور دائمی در فوتسال داشته باشد. من نیز اگر به عنوان یک سرباز شأنم حفظ شود، در خدمت فوتسال خواهم بود.

ترابیان ادامه داد: جنگ اول به از صلح آخر است. اگر قرار باشد سیاسی ها به فوتسال بیایند، من دیگر حضور نخواهم نداشت و با فوتسال همکاری نمی کنم. امیدوارم افراد سیاسی و غیر فوتسالی به این کمیته تحمیل نشوند زیرا حضور این افراد اتفاق خوبی نیست. نباید از افتخارات فوتسال بهره برداری نادرست انجام شود و باید از این استعدادها به بهترین شکل استفاده کرد زیرا حالا توقع از فوتسال ما زیاد شده و دنیا انتظار دارد این درخشش ها ادامه پیدا کند.

ترابیان در پایان درباره شانس ایران برای کسب عنوان میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ گفت: تصور من این است که این اتفاق دور از دسترس نیست. در سمیناری که برای میزبانی برگزار شد شرایط را مطرح کردند که البته رعایت آن سخت است. به طور مثال ژاپنی ها در این سمینار به من گفتند که نتوانستند این شرایط را رعایت کنند و برای برگزاری این مسابقات باید وزارت خانه های زیادی همراهی کنند که البته آقای افتخاری در این زمینه تلاش کرده است. فیفا نیز در انتخاب های خود به دنبال کشورهایی است که از مرحله گروهی صعود کنند و بتوانند تماشاگران را به ورزشگاه بکشانند و به همین دلیل است که ما برای میزبانی شانس داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.