کد خبر : 79035
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1395 - 14:37
-

صمیمی:فالکائو به من گفت با تو عکس نمی گیرم/ با ۸۶سیو رکوردار سیو در ۸ دوره از جام جهانی هستم/کلمبیا دیگر مرا یاد مرگ اسکوبار نمی اندازد

صمیمی:فالکائو به من گفت با تو عکس نمی گیرم/ با ۸۶سیو رکوردار سیو در ۸ دوره از جام جهانی هستم/کلمبیا دیگر مرا یاد مرگ اسکوبار نمی اندازد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی یکی از ارکان موفقیت تیم ملی فوتسال در بازی های جام جهانی کلمبیا بود. او با ۸۶ سیو در جریان بازی ها رکوردار سیو در ۸ دوره جام جهانی است.او با پیشنهادات جالبی از سوی خارجی ها مواجه شده اما تاکید کرده می خواهد در ایران دروازه بانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی یکی از ارکان موفقیت تیم ملی فوتسال در بازی های جام جهانی کلمبیا بود. او با ۸۶ سیو در جریان بازی ها رکوردار سیو در ۸ دوره جام جهانی است.او با پیشنهادات جالبی از سوی خارجی ها مواجه شده اما تاکید کرده می خواهد در ایران دروازه بانی کند.
دروازه بان تیم ملی بعد از دو دوره حضور متوالی در جام جهانی از فالکائو ستاره بی بدیل فوتسال جهان به عنوان یک ابر بشر یاد می کند و به تشریح خاطرات وی در لابی هتل محل اقامت پرداخت! اینکه فالکا ئو حاضر نشد با او عکس بگیرد!
علیرضا صمیمی در بازگشت به ایران در گفتگویی حرف های جالبی زده است که گزیده ای از حرف های وی را به اتفاق می خوانیم:
*من در بازی های جام جهانی تایلند هم حضور داشتم اما بر این عقیده ام سطح جام جهانی این دوره خیلی بالاتر بود. ما با برزیل بازی کردیم که قهرمان ۵ دوره جام جهانی بود و در رنکینگ فیفا در رتبه نخست قرار داشت. همین طور اسپانیا که تیم دوم جهان بود. آذربایجان ۶ بازیکن برزیلی در ترکیب داشت و مراکش که قهرمان آفریقا بود. در هر گروه یک تیم ضعیف وجود داشت اما در گروه ایران نه. تاکتیک ما در هر بازی متفاوت بود. آقا ناظم برای هر بازی یک ایده داشت و برای هر تاکتیکی ضد تاکتیک داشت. در تیم ما منیت وجود نداشت.سپهر محمدی رقیب من وقتی پنالتی گرفت خیلی خوشحال شدم. یکدلی خیلی به ما کمک کرد.
*در فرودگاه امام با استقبال خوبی مواجه شدیم. عادل فردوسی پور نشان داد برای هر برنامه ای یک سورپرایز داد. گزارشگر برنامه با همه ما صحبت کرد. این اهمیت برای ما خیلی جالب بود.سومی ما در تاریخ ورزشی ایران برای اولین بار بود که اتفاق می افتاد و این برای من افتخار بزرگی است.
*تیم برزیل بعد از باخت به ما در حال آماده شدن برای سفر به شهر دیگر و در نهایت بازگشت به برزیل بود. در هتل به سراغ فالکائو رفتم که با او خداحافظی کنم و یک عکس یادگاری بگیرم. با هم خوش و بش کردیم به من گفت با تو عکس نمی گیرم! من هاج و واج مانده بودم که چرا؟ با خنده اشاره ای به چشم هایش کرد و گفت تو باعث شدی من با چشمان اشک بار به برزیل برگردم. او گفت ایرانی ها فوق العاده بودند! از نگاه ما فوتسالی ها فالکائو یک ابر بشر در فوتسال است که در سن ۳۹ سالگی و در پنجمین حضور در جام جهانی هم پرتوان و با انگیزه فوتسال می کرد.
*در کلمبیا با چند پیشنهاد خارجی مواجه شدم و حتی به بازی در تیم ملی چند کشور هم دعوت شدم اما به همه آنها گفتم آرامشی که در ایران دارم در هیچ جا ندارم.
*جام و مدال هایی که در این بازی ها به ما اهداء شد همانند جام و مدال هایی است که در جام جهانی فوتبال داده شد و این خیلی برای ما ارزشمند بود و حاکی از اهمیتی است که فیفا به فوتسال می دهد.
* کلمبیا کشور فوق العاده زیبایی است. مردمانی فوتبالدوست و احساسی دارد. یکی از بازی ها باشگاهی این کشور را تماشا کردیم. فوران تماشاگر بود. فوتبالشان خیلی خشن است. حتی وقتی توپ در جریان نیست همدیگر را می زنند! از کلمبیا یک خاطره خوب در ذهن من به جا مانده است. سومی جام جهانی. دیگر وقتی یاد کلمبیا می افتم به مرگ اسکوبار فکر نمی کنم.
*یکی از مسئولین فیفا در کلمبیا به من گفت تو در جریان بازی ها ۸۶ سیو داشتی و از این حیث رکوردار در ۸ دوره جام جهانی رکوردار هستی.
*محمد کشاورز یک کایپتان فوق العاده است.
*من و سپهر محمدی رقابت شدیدی با هم داشتیم اما وقتی یکی به زمین می رفت دیگری سعی در کمک کردن داشت.
*نمی خواهم دروغ بگویم. ما با شرایط خوبی به کلمبیا نرفتیم و تا کنون هم حرف های زیادی زده شده است. امیدوارم وعده های داده شده عملی شود و به فوتسال بیشتر از این ها توجه شود.
*بعد از یک ماه که به بوشهر آمدم و پدر و مادر و همسرم را دیدم خیلی خوشحال شدم. آنها حق بزرگی به گردن من دارند.
*به عنوان یک بوشهری افتخار می کنم که در دو دوره از جام جهانی حضور داشتم و برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران در ورزش تیمی به روی سکوی جهانی رفتم. بوشهر در تیم ملی مهدی طارمی را دارد. در پرسپولیس حسین ماهینی کاپیتان تیم است. در استقلال خوزستانی که قهرمان لیگ برتر شده دانیال ماهینی توپ می زند. در تیم ملی نوجوانان بازوبند کاپیتانی بر بازوی محمد شریفی است و در تیم ملی فوتسال هم من به عنوان بوشهری حضور دارم. این ها نشان می دهد پتانسیل فوتبال و فوتسال در بوشهر بالاست و این شهر تنها سهم بیشتری از امکانات را می خواهد. به یقین اگر امکانات لازم در اختیار فوتبال و فوتسال بوشهر قرار گیرد ما می توانیم به موفقیت های قابل اشاره ای دست یابیم.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

البته شانس با شما یار بود که به کمک موثر آقایان ناظم الشریعه وفراشی میدان رابه شما بدهند والا بنظر من سپهرمحمدی باتوجه به اینکه در لیگ برتر سال گذشته بعنوان برترین دروازه بان انتخاب شد وشما سوم شدید و در لیگ امسال نیز عملکرد بسیار درخشانی داشت از شما جهت گلر اولی تیم ملی اصلح تر بود.