کد خبر : 79187
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 14:42
-

ملی‌پوشان گیتی‌پسند مدال خود را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم کردند

ملی‌پوشان گیتی‌پسند مدال خود را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم کردند
پنج نفر از ملی پوشان تیم فوتسال گیتی پسند با حضور در گلستان شهدای اصفهان، مدال برنز جام جهانی را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پنج نفر از ملی پوشان تیم فوتسال گیتی پسند با حضور در گلستان شهدای اصفهان، مدال برنز جام جهانی را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم کردند.مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیم فوتسال گیتی‌پسند امروز در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.در این مراسم که به منظور تجلیل از افتخارآفرینی بازیکنان گیتی پسند که به همراه تیم ملی فوتسال در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا به مقام سوم دست یافته بودند تدارک دیده شده بود، علاوه بر سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، افشین کاظمی، مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور مسئولان و مدیران ورزشی و غیرورزشی استان نیز حضور داشتند.

حمیدرضا فولادگر – نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اصغر آذربایجانی – رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، حسین زیبایی – رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، علیرضا امینازاده -معاون توسعه امور ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان استان، حمید محمدی -معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری، محمدحسین عراقی‌زاده- قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند، علیرضا جهانشاهی -دبیر هیئت فوتبال استان، رضا لک -سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند و کادرفنی این تیم هم حضور داشتند.

در این مراسم ملی‌پوشان گیتی‌پسند بر سر مزار شهدا حاضر شدند و با اهدای شاخه‌های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

در ادامه از خانواده سردار شهید رضایی شهید مدافع حرم تجلیل شد و بازیکنان مدال‌ها و جام خود را به صورت نمادین به فرزند این شهید تقدیم کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.