کد خبر : 79143
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 0:33
-

میگلین اولین جام را به خانه مورسیا آورد

میگلین اولین جام را به خانه مورسیا آورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیست‌وهفتمین جام سوپرکاپ اسپانیا به مورسیا رفت. در این مسابقه که دقایقی پیش به پایان رسید، ال‌پوزومورسیا قهرمان کوپا دل‌ری (جام حذفی) ۲۰۱۶ توانست با نتیجه ۳ بر ۱ اینترموویستار قهرمان فصل ۱۶-۲۰۱۵ لالیگا را شکست دهد و برای ششمین جام قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا را به خانه ببرد. این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیست‌وهفتمین جام سوپرکاپ اسپانیا به مورسیا رفت. در این مسابقه که دقایقی پیش به پایان رسید، ال‌پوزومورسیا قهرمان کوپا دل‌ری (جام حذفی) ۲۰۱۶ توانست با نتیجه ۳ بر ۱ اینترموویستار قهرمان فصل ۱۶-۲۰۱۵ لالیگا را شکست دهد و برای ششمین جام قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا را به خانه ببرد.

14574141_804539076316220_2636768298045276160_n

این دیدار به میزبانی سالن فرناندو اروگویس شهر اتوکرا برگزار شد. در این مسابقه میگلین دو گل (دقایق ۷ و ۱۴) و آلکس (دقیقه ۳۶) برای مورسیا گل‌زنی کردند. تک گل اینترموویستار نیز توسط اورتیز (دقیقه ۳۵) به ثمر رسید.

دیدار سوپرکاپ اسپانیا هر ساله یک هفته پیش از آغاز لالیگا برگراز می‌شود. تیم فوتسال اینترموویستار با ۱۱ قهرمانی و ۶ نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات است. پس از آن ال‌پوزومورسیا با ۶ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی حضور دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.