کد خبر : 79282
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1395 - 15:22
-

منتظر تشکیل اتاق فکر برای تعیین رئیس کمیته فوتسال هستیم/ امیدوارم فوتسال در عمل انجام شده قرار نگیرد

منتظر تشکیل اتاق فکر برای تعیین رئیس کمیته فوتسال هستیم/ امیدوارم فوتسال در عمل انجام شده قرار نگیرد

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به لطف خدا اتفاق خوبی در جام‌جهانی برای تیم‌ملی ما رخ داده و مقام سومی جهان فوتسال کشورمان را تکان داده است و مطابق سنوات گذشته وقتش است تا با دعوت از کسانی که برای فوتسال زحمت کشیده‌اند و خیلی

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به لطف خدا اتفاق خوبی در جام‌جهانی برای تیم‌ملی ما رخ داده و مقام سومی جهان فوتسال کشورمان را تکان داده است و مطابق سنوات گذشته وقتش است تا با دعوت از کسانی که برای فوتسال زحمت کشیده‌اند و خیلی دلسوزانه‌تر خاک آن را خورده‌اند، بتوانیم بهترین خروجی فکری را برای تعیین رئیس جدید کمیته فوتسال داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این بار جامعه فوتسال در عمل انجام شده قرار نگیرد، متذکر شد: امیدواریم هر تصمیمی گرفته می‌شود، اول از اتاق فکری که تشکیل می‌شود شروع شود، اتاق فکری با حضور کفاشیان که مسئولیت بزرگی در آسیا و فیفا دار، تاج که رئیس فدراسیون است و امثال آقایان شمس، شمسایی، ترابیان، درودگر، نمایندگان باشگاه‌ها و نخبگان فوتسال با تجربه چندین ساله و حتی رسانه‌ها که گردهم بیایند و خروجی آن یقینا به نفع فوتسال است.

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: به هر حال بارها شاهد آزمون و خطا بوده‌ایم و اینطور نباشد که بعد از انتصاب ایرادهای انتخابی که شده است دربیاید و کاری از دست کسی ساخته نباشد. در این حالت که اتاق فکری تشکیل شود، می‌توان به هر تصمیمی احترام گذاشت.

دبیری به شانس بالای ایران برای گرفتن میزبانی جام‌جهانی۲۰۲۰ اشاره کرده و تاکید کرد: خوشحالیم که از وقتی تیم‌ملی در جام‌جهانی نتیجه گرفته، خیلی از رسانه‌ها که به فوتسال بی‌توجه بوده‌اند صفحات بزرگ خود را به فوتسال اختصاص می‌دهند. انشاالله میزبانی را هم بگیریم و برویم برای قهرمانی جهان تا فوتسال باز هم تیتر یک اخبار ایران و جهان شود.

وی به برنامه باشگاه دبیری برای تجلیل از حمید احمدی اشاره کرده و یادآور شد: امروز بازی دوستانه‌ای با مس سنگون داریم تا برای بازی روز یکشنبه خود آماده شویم. انشاالله پیش از شروع آن بازی بنا داریم تا از حمید احمدی ملی پوش افتخارآفرین خود تقدیر کنیم ضمن اینکه از زادمهر که در فوتبال المپیک لقب مسی را گرفت نیز تجلیل به عمل خواهیم آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

تو رو خدا تو این شمس و شمسایى رو ببر تبریز فوتسال دبیرى رو متحول کنند بجاش فوتسال ایران رو نجات بده!!