کد خبر : 79376
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1395 - 15:10
-

نصیری: ۱۴ سال فقط در منصوری بازی کردم/ هنوز هواداران با من تماس می گیرند/ چند پیشنهاد از لیگ برتر و دسته یک دارم

نصیری: ۱۴ سال فقط در منصوری بازی کردم/ هنوز هواداران با من تماس می گیرند/ چند پیشنهاد از لیگ برتر و دسته یک دارم

حمید نصیری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای بعد از انحلال تیم شهید منصوری قرچک دارد، توضیح داد: ابتدا می خواهم موفقیت تاریخی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی را به اهالی این رشته و مردم ایران تبریک بگویم. ضمن اینکه از

حمید نصیری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای بعد از انحلال تیم شهید منصوری قرچک دارد، توضیح داد: ابتدا می خواهم موفقیت تاریخی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی را به اهالی این رشته و مردم ایران تبریک بگویم. ضمن اینکه از پایگاه خبری فوتسال به خاطر پوشش خوب اخبار جام جهانی تشکر می کنم. من در حال حاضر تمرین هایم را ادامه می دهم و با تیم ایران خودرو که سال ها برایش بازی کرده ام، مشغول کار هستم.

وی افزود: در حال حاضر ۳۶ ساله هستم و می خواهم تا دو سال دیگر بازی کنم. اما اگر این اتفاق نیفتاد، به مربی گری فکر می کنم. دو پیشنهاد از لیگ برتر برای بازی کردن در نیم فصل دوم دارم و دو پیشنهاد هم از لیگ یک برای مربی بازیکنی به من شده است. صحبتی هم با مهندس منصوری داشتم و او اعلام کرد شاید تیم منصوری دوباره فعالیتش را برای صعود به لیگ برتر از سر بگیرد.

بازیکن با سابقه تیم ملی و شهید منصوری در ادامه تاکید کرد: فعلا می خواهم دو سال بازی کنم و با توجه به مدرک مربی گری ام به دنبال مربی گری خواهم بود. البته هنوز صحبتی برای مربی گری در تیم منصوری با من نشده است. این تیم هنوز تکلیفش مشخص نیست. از آقای منصوری شنیدم امتیاز تیم لیگ یکی را از دانشگاه آزاد گرفته است اما از جای دیگری هم شنیده ام که دانشگاه آزاد هنوز امتیاز را نداده است.

نصیری افزود: برای تیم منصوری که سال ها در سطح اول فوتسال ایران افتخارآفرینی کرده، حسرت می خورم. قطعا رفتنش به ضرر فوتسال تمام خواهد شد. تیم های جدیدی مثل طرح و توسعه و دانشگاه آزاد به این زودی ها نمی توانند جای خالی شهید منصوری را پر کنند. هنوز که هنوز است، هواداران با من تماس می گیرند و پیگیر وضعیت تیم هستند. آن ها کانال تشکیل داده اند و از مسئولان می خواهند دوباره فوتسال قرچک را احیا کنند. من نیز امیدوارم با حمایت هایی که پایگاه خبری فوتسال می کند و همچنین حرکت مردم خوب قرچک این اتفاق بیفتد.

کاپیتان با اخلاق منصوری در پایان به fut5al گفت: من چهارده سال برای شهید منصوری قرچک بازی کرده ام و در هیچ تیم دیگری جز منصوری به میدان نرفته ام. من و مردم قرچک خاطرات تلخ و شیرین بسیاری با این تیم داریم و امیدوارم دوباره منصوری را در لیگ برتر ببینیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.