کد خبر : 79409
تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1395 - 12:33
-

آماده باش ناظم الشریعه به ۱۵۰ بازیکن از سراسر ایران/ مرحله نهایی اردوی استعدادیابی در راه است

آماده باش ناظم الشریعه به ۱۵۰ بازیکن از سراسر ایران/ مرحله نهایی اردوی استعدادیابی در راه است

سید محمد ناظم الشریعه در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره استعدادیابی برای تیم های ملی پایه اظهار کرد: با برنامه ریزی گسترده ای که داشتیم، استعدادیابی را در ۱۰ منطقه که کل کشور را شامل می شد،‌ برگزار کردیم و ۱۵۰ بازیکن انتخاب شدند. قرار است از بین این بازیکنان، ۴۰

سید محمد ناظم الشریعه در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره استعدادیابی برای تیم های ملی پایه اظهار کرد: با برنامه ریزی گسترده ای که داشتیم، استعدادیابی را در ۱۰ منطقه که کل کشور را شامل می شد،‌ برگزار کردیم و ۱۵۰ بازیکن انتخاب شدند. قرار است از بین این بازیکنان، ۴۰ بازیکن برای دو رده تیم ملی انتخاب شود.

وی افزود: به زودی دورنهایی انتخاب ترکیب تیم های ملی برگزار خواهد شد و لازم است بازیکنان در آمادگی کامل باشند. ۲۰ بازیکن برای تیم ملی زیر ۲۱ سال  و ۲۰ بازیکن هم برای تیم زیر ۱۷ سال انتخاب خواهند شد. قرار است تیم ملی زیر ۲۱ سال در اولین دوره مسابقات آسیایی در اردیبهشت سال ۹۶ شرکت کند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی استعدادیابی مشخص شده است ،‌به fut5al گفت: طی روزهای آینده درباره زمان و مکان این اردو اطلاع رسانی خواهد شد اما ۱۵۰ بازیکنی که در این مرحله قرار است حضور یابند، از الآن به فکر آماده کردن خود باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.