کد خبر : 79419
تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1395 - 12:44
-

اسماعیل پور در گفت و گو با AFC: تیم های آسیایی در مسیر رشد هستند

اسماعیل پور در گفت و گو با  AFC: تیم های آسیایی در مسیر رشد هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت AFC، احمد اسماعیل‌پور در صحبت‌هایش از تلاش‌های AFC برای پیشرفت فوتسال در آسیا تمجید کرده است. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تیم ملی فوتسال ایران و شرایط احمد اسماعیل پور پرداخته است. «تیم فوتسال ایران در بازی‌های جام جهان فوتسال کلمبیا ۲۰۱۶ عملکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت AFC، احمد اسماعیل‌پور در صحبت‌هایش از تلاش‌های AFC برای پیشرفت فوتسال در آسیا تمجید کرده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تیم ملی فوتسال ایران و شرایط احمد اسماعیل پور پرداخته است. «تیم فوتسال ایران در بازی‌های جام جهان فوتسال کلمبیا ۲۰۱۶ عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در بازی مقابل پرتغال در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود. پیروزی تاریخی ایران این تیم را در رده سوم مسابقات جام جهانی قرار داد. بازیکن گیتی پسند یکی از بازیکنان تیم فوتسال ایران در بازی‌های جام جهانی کلمبیا عملکرد بسیار خوبی داشت و در انتخاب بهترین بازیکن تورنمنت نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. عملکرد او نشان داد که در فوتسال آسیا در حال قدرت گرفتن است.»

«اسماعیل‌پور در صحبت با سایت AFC گفت: تیم‌های آسیایی که امسال در مسابقات شرکت کردند، رشد خوبی داشتند و پیشرفت زیادی کرده بودند. شکی وجود ندارد که آن‌ها در آینده نتایج بهتری خواهند گرفت. امیدوارم در آینده سرمایه‌گذاری بیشتری در فوتسال آسیا صورت بگیرد، لیگ‌های حرفه‌ای پیشرفت کنند و بازی‌های خوب نیز در رسانه‌ها انعکاس پیدا کنند تا آگاهی‌ها از فوتسال بیشتر شود. در چند سال اخیر فوتسال در ایران پیشرفت زیادی داشته است. بازیکنان با استعداد و جوان فوتسال را شروع کردند. باید از برنامه‌های فوتسال AFC نیز تشکر کرد که تأثیر زیادی بر پیشرفت فوتسال آسیا داشته است.»

در ادامه این گزارش آمده است: «هدف بعدی اسماعیل‌پور تمرین زیاد و داشتن کارایی لازم برای بازی کردن در مسابقات فینال است. تیم ایران تلاش می‌کند تا در مسابقات جام جهانی آینده قهرمان شود. اسماعیل پور در این باره اظهار کرد: از تمام کسانی که حمایتم کردند تشکر می‌کنم. به خصوص خانواده و هواداران. امیدوارم همه از این پیروزی خوشحال باشند و به تیم افتخار کنند. از AFC بسیار تشکر می‌کنم که شانس بازی کردن را به من داد.»

سایت AFC در بخش دیگری از گزارش خود آورد: «برنامه گسترش فوتسال AFC، تلاش می‌کند تا فوتسال آسیا پیشرفت کند. بخش فنی AFC این برنامه را برای گسترش فوتسال و فوتبال ساحلی ترتیب داده است. علی ترقلی‌زاده، مسئول گسترش فوتسال و فوتبال ساحلی AFC در این باره گفت: با کنار رفتن کشورهای تایلند و ویتنام از مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی فوتسال، مشخص شد که سایر کشورها هم در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کردند. مسئولیت آن‌ها به دلیل برنامه‌های گسترش فوتسال در این کشورهاست. در حال حاضر پروژه‌هایی برای ایران و ژاپن در نظر داریم تا باشگاه‌هایی که مدرک فوتسال می‌دهند تأسیس کنیم. AFC هم کمک می‌کند زیرساخت و امکانات لازم به وجود بیاید. به زودی این پروژه‌ها در آسیا عملی می‌شوند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سايت دروغگو جمعه , ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

سایت شما کلا از اسماعیلپور خوشش نمیاد همه هم میدونن نمیدونیم چرا ولی واسه سایت شما تاسف اوره