کد خبر : 79518
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 - 17:11
-

تساوی پر گل تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه

تساوی پر گل تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اولین دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه بعدازظهر امروز از ساعت ۱۵ در سالن هندبال برگزار شد و در نهایت نتیجه این بازی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. نیمه دوم این دیدار در حالی برگزار شد که تیم روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اولین دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه بعدازظهر امروز از ساعت ۱۵ در سالن هندبال برگزار شد و در نهایت نتیجه این بازی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.
نیمه دوم این دیدار در حالی برگزار شد که تیم روسیه با گل خود در دقیقه ۲۲ بازی را به تساوی کشاند اما فهیمه زارعی در دقیقه ۳۷ گل سوم را به ثمر رساند تا تیم ملی فوتسال بانوان ایران سه بر دو پیروز میدان باشد.
اما در دقایق پایانی و درست ۵ ثانیه قبل از به اتمام رسیدن مسابقه، تیم ملی روسیه گل تساوی را به ثمر رساند تا نتیجه نهایی این دیدار ۳ بر ۳ شود.
گفتنی است، نیمه نخست دیدار تدارکاتی دو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه از ساعت ۱۵:۰۰ امروز شنبه ۲۴ مهر ماه در سالن هندبال برگزار شد که سهیلا ملمولی در دقیقه ۱۲ و فهیمه زارعی در دقیقه ۱۳ برای ایران گلزنی کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تینا یکشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱:۲۵

سلام.سرکارخانم فهیمه زارعی خوش درخشیدی موفق باشی