کد خبر : 79491
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 - 14:57
-

رعدی:تعطیلی لیگ تیم ها را از روند بازی و بازیکنان را از فرم اصلی دور کرده است

رعدی:تعطیلی لیگ تیم ها را از روند بازی و بازیکنان را از فرم اصلی دور کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی گفت : اگرچه در مدت تعطیلی، بازی تدارکاتی خوبی را برای بازیکنان شهروند برنامه ریزی کردیم، ولی باید در میدان اصلی بازیکنان را محک بزنیم. وی اضافه کرد : در۲ ماه تعطیلی لیگ برتر فوتسال به دلیل حضور تیم ملی دررقابت های جهانی فوتسال در کلمبیا، تیم ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی گفت : اگرچه در مدت تعطیلی، بازی تدارکاتی خوبی را برای بازیکنان شهروند برنامه ریزی کردیم، ولی باید در میدان اصلی بازیکنان را محک بزنیم.
وی اضافه کرد : در۲ ماه تعطیلی لیگ برتر فوتسال به دلیل حضور تیم ملی دررقابت های جهانی فوتسال در کلمبیا، تیم ها از روند بازی ها خارج شدند و تا حد زیادی نیز بازیکنان از فرم اصلی بازی دور شدند.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری اظهارداشت: در هر صورت ما برای برد و کسب سه امتیاز این دیدار به شیراز می رویم وامیدواریم با کسب این امتیاز بتوانیم جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهیم.
رعدی افزود : دررقابت های سال جاری تیم ها از لحاظ آمادگی تفاوت زیادی با هم ندارند و باید برای هر بازی تدارک خاص و تاکتیک مناسبی را پیش بینی کرد تا بتوان از داخل زمین پیروز خارج شد.
در رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران ۱۴ تیم حضور دارند و تیم شهروند ساری با کسب ۶ امتیاز از چهار بازی خانگی در رده هفتم قرار دارد.
شهروند ساری برای سومین سال متوالی در رقابت های فوتسال لیگ برتر حضور دارد و تنها نماینده فوتبالی مازندران در رقابت های لیگ برتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.