کد خبر : 79684
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395 - 20:39
-

انتشار جزئیات دقیق‌تر Fut5al از خرید البسه گلری تیم‌ملی از منیره تهران/ شلوارهای گلری هم از اصفهان خریداری شد

انتشار جزئیات دقیق‌تر Fut5al از خرید البسه گلری تیم‌ملی از منیره تهران/ شلوارهای گلری هم از اصفهان خریداری شد
پایگاه خبری فوتسال ایران به دنبال تکذیب عجیب فدراسیون فوتبال در خصوص خرید البسه گلری تیم‌ملی، جزئیات بیشتری از این اقدام عجیب برای حضور در جام‌جهانی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال خبر امروز پایگاه با عنوان “خرید لباس گلری جام‌جهانی برای دروازه‌بان‌های تیم‌ملی از منیریه” که با تکذیبیه عجیب روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال همراه شده و منکر چنین اتفاقی شده است.  با وجود اینکه علاقه چندانی به باز کردن بیش از حد مشکلاتی که تیم‌ملی در جام جهانی مواجه بوده نداشته‌ایم اما تکذیبه اخیر باعث شد تا جزئیات بیشتری در خصوص مشکل پیش آمده برای لباس گلرهای تیم‌ملی را جهت تنویر افکار عمومی و البته برای جلوگیری از اشتباهات بعدی در راه آماده‌سازی هر چه بهتر تیم سوم جهان در میدان‌های پیش‌رو منتشر کنیم.

داستان خنده‌دار و البته تاسف‌آور خرید لباس برای گلرهای تیم‌ملی از آنجا شروع می‌شود که سرپرست تیم‌ملی پس از درخواست برای دریافت البسه تیم از انبار فدراسیون، با نامه رسمی عدم موجودی لباس گلری در میان البسه جیووا از آنها روبرو شده و با توجه به محدودیت زمان به اجبار اقدام به تهیه کسری البسه می‌نماید. در میان البسه جایگزین و بدون آرمی که از سوی یکی از تولیدی‌های میدان منیریه به عنوان جایگزین به وی پیشنهاد می‌شود خبری از شلوار گلری نیست و به همین منظور خرید شلوارهای گلری برای دروازه بان ایران که با شرت گلری نمی‌کنند، به عهده خود دروازه‌بانان تیم‌ملی گذاشته می‌شود.

در ادامه گلرهای تیم‌ملی نیز شلوارهای بدون آرم خود را در سه رنگ از اصفهان تهیه کرده و آماده همراهی با تیم‌ملی می‌شوند که اتفاقا هنوز هم پول شلوارهای خریداری شده از جیب خود را هم دریافت نکرده‌اند و قرار است به زودی زود با آنها تسویه حساب شود.

گفتنی است تمامی این مطالب به تایید کادر فنی و بازیکنان تیم‌ملی رسیده و مستندات آن در اختیار پایگاه خبری فوتسال ایران برای آگاهی هر چه بیشتر روابط‌عمومی آماده تکذیب فدراسیون فوتبال محفوظ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

خوب یعنی الان باید بخاطر کشفتون جایزه براتون در نظر بگیریم
جمع کنید این مسخره بازیارو
مثلا خیلی دارید به پیشرفت فوتسال کمک میکنید
روابط عمومی فدراسیون بیکاره که جواب شمارو میده
واقعا که

12 یکشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

مطمئنن خودت یکی از همین کارکنان فدراسیون فوتبالی ک اصلا هوای فوتسالیستا رو نداری
کجای دنیا بازی های لیگ کشوری ک مقام سوم جهان رو داره از رسانه ملی پخش نمیکنه
واقعا یک دهم اهمیتی ک ب فوتبال بدن ب فوتسال بدن چی میشه مگ
لیگ دسته یک فوتبال رو پخش میکنن اما لیگ برتر فوتسال رو پخش نمیکنن
لطفا اگ مدیرای سایت کامنت رو دیدن بزارن صفحه اول سایت بزارن همه بخونن

alikh یکشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

چه ربطی داره دوست عزیز؟؟؟خدا خیرشون بده پیگیر هستند و جدا از اینکه باعث بالا رفتن اگاهی عموم میشوند شاید به غیرت بعضی از مسئولین هم بر بخوره و ی فکری به حال این بی ابرویی کنند…
تیم ملی یک کشور با فرهنگ غنی و جمعیت ٨٠ ىیلیونی نباید وضعیت ساختاریش این باشه…