کد خبر : 79551
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395 - 10:57
-

کوزمین:سطح بازی ایران نسبت به جام جهانی و حضور در تورنمنت روسیه تغییر کرده است

کوزمین:سطح بازی ایران نسبت به جام جهانی و حضور در تورنمنت روسیه تغییر کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه گفت: بازی سختی بود و نگران نتیجه این دیدار بودم. سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه تیمش با خوش شانسی روبه رو شد و در ثانیه های پایانی به گل رسید، گفت: نه .ما می دانستیم که به گل می رسیدیم. تیم ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه گفت: بازی سختی بود و نگران نتیجه این دیدار بودم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه تیمش با خوش شانسی روبه رو شد و در ثانیه های پایانی به گل رسید، گفت: نه .ما می دانستیم که به گل می رسیدیم. تیم ما خوب بازی کرد و در ثانیه های آخر با جاگیری خوبی که داشتیم، به گل تساوی رسیدیم.
وی گفت: سطح بازی تیم ملی فوتسال ایران نسبت به جام جهانی گواتمالا و حضور در تورنمنت روسیه تغییر کرده و فکر می کنم تیم ایران به جوانگرایی روی آورده است. در تورنمنت روسیه ترکیب اصلی را در اختیار نداشت اما اکنون تقریبا ترکیب تیم ایران همان ترکیبی بود که در مالزی حضور داشتند.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه گفت:نگران بازی و نتیجه بودم چرا که تیم ما نیز به جوانگرایی روی آورده و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.
وی در پایان درباره بازی فردا برابر ایران گفت: بازی برای ما سخت تر خواهد بود. هر دو تیم شناخت خوبی نسبت به یکدیگر کسب کرده و با آمادگی بیشتری به رقابت با یکدیگر می پردازند. بازیکنانم اولین بازی خارجی خود را تجربه می کنند و منتظر بازی فردا هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.