کد خبر : 79793
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 11:16
-

اصغری مقدم :هدف اول ما ، کسب ۳ امتیاز بود که خوشبختانه توانستیم آن را کسب کنیم

اصغری مقدم :هدف اول ما ، کسب ۳ امتیاز بود که خوشبختانه توانستیم آن را کسب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جواد اصغری‌ مقدم در خصوص پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: گل اولی که به ثمر رساندیم باعث شد روند بازی را در دست بگیریم. هدف اول ما در این بازی، کسب ۳ امتیاز بود که خوشبختانه توانستیم آن را کسب کنیم و در مرحله دوم، سعی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جواد اصغری‌ مقدم در خصوص پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: گل اولی که به ثمر رساندیم باعث شد روند بازی را در دست بگیریم. هدف اول ما در این بازی، کسب ۳ امتیاز بود که خوشبختانه توانستیم آن را کسب کنیم و در مرحله دوم، سعی کردیم تعداد گل‌هایمان را افزایش دهیم.

وی در مورد صعود تیمش به رتبه سوم جدول گفت: رسیدن به یک جایگاه سخت است ولی حفظ آن سخت‌تر است. اگر می‌خواهیم علاوه بر حفظ مقام سومی، نتایج بهتری نیز کسب کنیم، باید برنامه‌ریزی و امکانات خوبی را نیز داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در ادامه گفت: تیم دبیری در طول تعطیلات بازی تدارکاتی خاصی نداشت اما بازیکنان تیم غیرت به خرج دادند تا توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم و انشالله در ادامه لیگ نیز موفق خواهیم شد.

اصغری‌ مقدم در پایان مورد نتایج تیم ملی فوتسال در جام جهانی عنوان کرد: تیم ملی عملکرد خیلی خوبی داشت و نتایج خوبی کسب کرد، ما در سال ۲۰۰۸ نیز در مسابقات جهانی عنوان چهارم را کسب کردیم و متاسفانه اگر گل ثانیه‌های آخر تیم حریف نیز نبود، شاید در آن مسابقات می‌توانستیم به فینال نیز صعود کنیم. در این دوره از رقابت‌ها هم قرعه خیلی سختی داشتیم اما باید خدا را شاکر باشیم که بعد از مدت‌ها توانستیم به جمع ۳ تیم برتر جهان را پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.