کد خبر : 79784
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 10:40
دسته‌بندی نشده
-

جشنواره گل‌نزن‌ها در مشهد/ درخشش عظیمی در روز اولین شکست فرش‌آرا

جشنواره گل‌نزن‌ها در مشهد/ درخشش عظیمی در روز اولین شکست فرش‌آرا
تیم‌های فرش آرا مشهد و تأسيسات دريايي تهران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر از ساعت17 در ورزشگاه شهيد بهشتي مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم تاسيسات دريايي توانست با نتیجه 1 بر صفر به برتری دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی حساس هفته پنجم بین دو تیم فرش آرا و تاسیسات در حالی برگزار شد که نوید بخش یک بازی زیبا و پرهیجان و مهم برای هر دو تیم بود . فرش آرا که إز ۴ بازی هفته گذشته خود که ۳ بازی آن خارج از خانه بود توانسته بود ۸ امتیاز کسب کند در مقابل تاسیساتی قرار میگرفت که با ۹ امتیاز در رده بالاتر از آنها جای داشت.
فرش آرا با عظیمی ، شریف زاده ، اسعدی ، زارعی و سارانی آغاز کرد و در طرف مقابل نظری ، شمسایی ، عروجی ، وفایی و سنگ سفیدی إز سوی شمسایی به زمین فرستاده شد .
بازی با حملات تأسیسات آغاز شد و شمسایی و وفایی در دقیقه ۳ دو موقعیت گلزنی را از دست دادند. در دقیقه ۱۳ و پشت محوطه جریمه فرش آرا محسن زارعی مرتکب خطا شد که ضربه شمسایی به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه ۱۴ شریف زاده شوت محکمی را روانه دروازه تاسیسات کرد که توسط نظری توپ دفع شد.
در ادامه دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و چندین موقعیت داشتند ولی این تاسیسات بود که با فرصت‌طلبی عروجی توانست در دقیقه ۱۴ دروازه فرش‌آرا و حسین عظیمی را باز کند. در ادامه تلاش‌های دو تیم بی‌نتیجه ماند و در عین نمایش خوب از هر دو تیم، موقعیت‌ها از دست رفت تا نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.
نیمه دوم با حمله فرش‌آرا آغاز شد ولی شوت سروری در دقیقه ۲۲ راهی به چارچوب نداشت و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت ضمن اینکه در دقیقه ۲۴ نیز عظیمی توانست دو شوت تاسیساتی‌ها را دفع کند. دقیقه ۲۸ عباسی در عین بی دقتی موقعیت تک به تک را به بیرون زد و در مقابل خزاعی هم همانند عباسی یک موقعیت تک به تک را هدر داد. در ادامه تاسیساتی ها چند حمله را توسط وفایی ، منتظمی ، عروجی انجام دادند ولی با واکنش های عالی عظیمی توپ ها دفع شدند.
دقیقه ۳۰ در حالیکه عظیمی جلو آمده بود، منتظمی با تیزهوشی شوتی را روانه دروازه فرش‌آرا کرد که توسط خزاعی توپ از روی خط دروازه بیرون آورده شد. تیم فرش آرا که نمی‌خواست در خانه امتیاز از دست بدهد، در ۳دقیقه پایانی رو به بازی پاورپلی آورد که در این کار موفق نبود.
در دقایق پایانی بازی درگیرانه‌ای به نمایش درآمد که با مدیریت عالی نصیرلو بازی به پایان رسید.
حواشی بازی:
بازی بلیط فروشی نداشت و رایگان اعلام شده بود .
بیش از حدود ۲۰۰۰ تماشاگر در سالن حضور داشتند.
پخش زنده استانی با گزارش رضا نوپوش یکی از خوب‌های گزارشگری فوتسال ایران همراه بود.
تشویق وحید شمسایی هنگام ورود به زمین جهت گرم کردن توسط تماشاگران از جذابیت های اخلاقی این بازی بود ضمن اینکه تماشاگران مشهدی بارها با گفتن ذکر یا حسین قبل حال و هوای معنوی خاصی به سالن بخشیدند.
قدرت بهادری نیز به همراه دخترش در سالن حاضر شده بود و به همراه دیگر بازیکنان مصدوم تیمش همچون احمدنیا و افشار این بازی را نظاره‌گر بود.
این بازی با تاخیر حدود نیم ساعته به دلیل پخش مستقیم استانی شروع شد اما استفاده از دوربین گوپرو برای اولین بار در پخش تلویزیونی فوتسال مورد استفاده قرار گرفت.
حضور عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان فوتبال ، برادران رئیس هیات فوتبال استان و نعمتی سرمربی اسبق فردوسی و رئیس کنونی کمیته فوتسال استان خراسان نیز در سالن دیده شد.
گفتنی است در این بازی اخراج یکی از اعضای کادر فنی تاسیسات توسط نصیرلو صورت گرفت ضمن اینکه در پایان بازی با وجود شکست فرش‌آرا تماشاگران مشهدی به سلفی گرفتن با شمسایی پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

درود بر عظیمی شیره مادرش حلالش.