کد خبر : 79745
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 10:19
-

شمسایی:در سیل عظیم تماشاگران مشهدی پیروزی مقابل نماینده این شهر بسیار دشوار است

شمسایی:در سیل عظیم تماشاگران مشهدی پیروزی مقابل نماینده این شهر بسیار دشوار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: نیاز اساسی به کسب سه امتیاز مقابل فرش آرا داشتیم. وحید شمسایی در خصوص بازی تیمش مقابل فرش آرا مشهد عنوان کرد: بازی سختی بود،با توجه به اینکه نیاز اساسی به سه امتیاز بازی مقابل فرش آرا داشتیم به لطف خدا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: نیاز اساسی به کسب سه امتیاز مقابل فرش آرا داشتیم.

وحید شمسایی در خصوص بازی تیمش مقابل فرش آرا مشهد عنوان کرد: بازی سختی بود،با توجه به اینکه نیاز اساسی به سه امتیاز بازی مقابل فرش آرا داشتیم به لطف خدا و عملکرد خوب بازیکنان موفق شدیم با تک گلی که در نیمه نخست بازی به ثمر رساندیم در شهر مشهد مقابل تیم جوان و خوب شاگردان مرتضایی به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: همیشه بازی کردن در مشهد برای تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور سخت و دشوار بوده است. در این دیدار هم تیم فرش آرا مشهد عملکرد بسیار خوبی داشت و متاسفانه فرصت های زیادی در جریان بازی داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

شمسایی درخصوص حضور پرشور هواداران خراسانی در این دیدار بیان کرد: در سیل عظیم تماشاگران مشهدی پیروزی مقابل نماینده این شهر بسیار دشوار است خوشبختانه با تمام این وجود موفق شدیم مقابل فرش آرا جوان به پیروزی برسیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال درخصوص درگیری هایی که در جریان بازی توسط کادر فنی این تیم رخ داد اظهار کرد: متوجه این موضوع نشدم اما اگر این اتفاق رخ داده است قطعا خطا از جانب کادر فنی ما بوده و از جریان بازی اخراج شده است.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی درخصوص داوری این دیدار خاطرنشان کرد: داوری خوب بود،هر اتفاقی که در جریان بازی رخ بدهد به داوری اعتراض نمی‌کنم و همیشه به این موضوع احترام می‌گذارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.