کد خبر : 79819
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 15:38
-

علاسوند:روی یک غفلت، بازی به تساوی کشیده شد

علاسوند:روی یک غفلت، بازی به تساوی کشیده شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که تساوی برابر شهرداری ساوه به درد هیچ تیمی نخورد، گفت: با این تساوی جایگاه دومی‌مان را از دست دادیم. کیاوش علاسوند در خصوص دیدار روز گذشته تیمش برابر شهرداری ساوه که به تساوی ۳ بر ۳ انجامید، اظهار کرد: بازی برای ما خوب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که تساوی برابر شهرداری ساوه به درد هیچ تیمی نخورد، گفت: با این تساوی جایگاه دومی‌مان را از دست دادیم.

کیاوش علاسوند در خصوص دیدار روز گذشته تیمش برابر شهرداری ساوه که به تساوی ۳ بر ۳ انجامید، اظهار کرد: بازی برای ما خوب شروع نشد و هماهنگی لازم را نداشتیم ولی هر چه پیش رفتیم، هماهنگی‌مان بهتر شد.

وی ادامه داد: ما در ابتدا از حریف عقب افتادیم اما در دقایق پایانی توانستیم با نتیجه ۳ بر ۲ از حریف پیش بیافتیم ولی روی یک غفلت، بازی به تساوی کشیده شد و سه امتیاز بسیار خوب را از دست دادیم.

مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ارزیابی از تیم شهرداری ساوه، گفت: تیم خیلی خوبی بود. این تیم نیز در ابتدا به خاطر وقفه ایجاد شده در لیگ، خیلی خوب نبود ولی نسبت به ما برتر بودند، البته ما در نیمه دوم، بازی فنی‌مان را بهتر نشان دادیم. در کل نتیجه تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد، چرا که هر دو تیم یک رده پایین‌تر آمدند. ما با این نتیجه جایگاه دومی‌مان را از دست دادیم.

وی با اشاره به تاثیر وقفه دو ماه ایجاد شده در لیگ، در عدم هماهنگی بازیکنانش، عنوان کرد: وقفه دو ماهه لیگ، بازیکنان‌مان را از شرایط مسابقه دور کرد و با توجه به این‌که نتوانستیم بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم، این موضوع نیز در عدم هماهنگی‌مان تاثیرگذار بود.

علاسوند درباره فرهاد توکلی، ملی‌پوش این تیم نیز بیان کرد: به دلیل خستگی سفر رقابت‌های جام جهانی پس از بازگشت، چهار پنج روزی به او استراحت دادیم و به همین دلیل نتوانست مدت زیادی به تمرین بپردازد اما روز گذشته او را در اختیار داشتیم و در کل از عملکردش رضایت داریم.

وی در خصوص دیدار تیمش برابر فرش‌آرای مشهد در هفته ششم لیگ نیز خاطرنشان‌کرد: فرش‌آرا روز گذشته در خانه خودش شکست خورد و این هفته برای جبران به اهواز می‌آید ولی ما تلاش می‌کنیم، سه امتیاز خانگی‌مان را بگیریم تا جایگاه‌مان را از دست ندهیم و به رتبه‌های بالاتر برسیم.

مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که تمام تلاش ما این است که امسال رتبه بسیار خوبی در نیمه بالای جدول به دست آوریم، گفت: امسال نسبت به فصل گذشته هشت تغییر در ترکیب‌مان داشتیم و در فصل جاری بیشتر از بازیکنان پایه خودمان در ترکیب تیم استفاده کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.