کد خبر : 79821
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 14:15
-

غلامی: بازی در لیگ بانوان روسیه رویای من است/ احتیاج به خونی تازه در رگ‌های تیم‌ملی داریم

غلامی: بازی در لیگ بانوان روسیه رویای من است/ احتیاج به خونی تازه در رگ‌های تیم‌ملی داریم

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری فوتسال ایران، نسیمه غلامی بازیکن ارزنده و کاپیتان تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران که توانست بازی های بسیار خوبی را برابر تیم ملی بانوان روسیه از خود به نمایش بگذارد در گفتگو با سایت لیگ فوتسال روسیه صحبت‌های جالبی را انجام داد که در ذیل می‌خوانید. *نتایج تیم‌ملی ایران را برابر

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری فوتسال ایران، نسیمه غلامی بازیکن ارزنده و کاپیتان تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران که توانست بازی های بسیار خوبی را برابر تیم ملی بانوان روسیه از خود به نمایش بگذارد در گفتگو با سایت لیگ فوتسال روسیه صحبت‌های جالبی را انجام داد که در ذیل می‌خوانید.

*نتایج تیم‌ملی ایران را برابر روسیه در این دو بازی چطور ارزیابی می‌کنید؟

اولین بازی ما در سطح برابری با روسیه برگزار شد که به تساوی هم انجامید اما فکر می‌کنم در آخرین ثانیه‌ها ما بسیار بدشانس بودیم اما در بازی دوم اشتباهات زیادی داشتیم و نتیجه دلخواهمان رقم نخورد. ما از این دو بازی به تجربیات و اطلاعات خوبی در مورد تیم خود دست پیدا کردیم که قطعا در آینده به کمک مان خواهد آمد.

*نظرتان در مورد روسیه به عنوان رقیب سنتی ایران چه بود؟

تیم روسیه در حال حاضر تیم دوم جهان است. ما خوشحال شدیم که فرصت پیدا کردیم تا دوباره با این تیم بازی کنیم. بازیکنان روسیه کار تیمی شگفت‌انگیزی دارند و به همین خاطر همیشه کار سرمربی شما کوزمین را تحسین کرده‌ام. ایشان یک متخصص بزرگ است که تاثیر زیادی در بازی‌های تیم‌ملی روسیه داشته است.

*تیم‌ملی ایران با وجود ۲۰بازیکن تقریبا از نفرات ثابتی در زمین استفاده می‌کند.

ما نیاز داریم تا به بازیکنان جدید فرصت بدهیم تا دیده شوند چون این بازی‌های دوستانه برای آنها یک فرصت بزرگ است و حیف است که مربی ما اجازه نمی‌دهد تا آنها هم توانایی خود را نشان دهند. شاید خون تازه تنها چیزی است که ما با آن خیلی احتیاج داریم.

*برنامه شما برای بعد از بازی دوستانه با روسیه، برای شرکت در مسابقات و تورنمنت‌های پیش‌رو چیست؟

خب بعد از بازی با روسیه ما لیگ فوتسال بانوان ایران را در پیش داریم و به باشگاه‌های خود بازخواهیم گشت. ضمنا من می‌خواستم همین‌جا از فرصت استفاده کرده و حرفی که مدت‌ها می‌خواستم را بگویم را عنوان کنم. بازی در لیگ روسیه یکی از رویاهای من است و اگر روزی اتفاق بیفتد خیلی خوشحال خواهم شد. (با خنده) من عاشق سطح فوتسال کشور روسیه و رقابت‌های جدی لیگ بانوان آن هستم.

اما برنامه‌های تیم‌ملی ایران، ما سال آینده رقابتهای آسیایی را در پیش خواهیم داشت که موفقیت در آن برای ما بسیار مهم است چراکه در مسابقات جهانی گواتمالا در سال گذشته نتایجی رقم خورد که خیلی افسوس خوردیم. دلایلی برای آن نتایج وجود داشت ولی ما برای پیشرفت هر چه بیشتر امیدوار هستیم. احتیاج به بازسازی داریم تا با قدرت بیشتری در میدان‌های پیش‌رو ظاهر شویم.

*و البته که ایران یکی از میهمانان همیشگی ۹می برای تورنمنت بانوان در مسکو است…

بله. بسیار خوشحال هستیم که چنین روابط گرمی میان فوتسال ایران و روسیه برقرار است. این لذت بخش است که همه ساله در تورنمنت روسیه با تیم های بزرگ جهان روبرو می‌شویم. ما سال گذشته با مقام سوم این تورنمنت را ترک کردیم و امسال می خواهیم عناوین بهتری بدست بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.