کد خبر : 79785
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 11:20
-

لک:تیم ۲ ماه از شرایط مسابقه دور بوده و شرایط برای ما سخت‌تر بود/کشاورزاحتیاج به ۴ هفته فیزیوتراپی و تقویت دارد

لک:تیم ۲ ماه از شرایط مسابقه دور بوده و شرایط برای ما سخت‌تر بود/کشاورزاحتیاج به ۴ هفته فیزیوتراپی و تقویت دارد
لک پس از پیروزی تیمش مقابل تیم طرح و توسعه الوند قزوین در گفتگویی اظهار داشت: تیم 2 ماه از شرایط مسابقه دور بوده و شرایط برای ما سخت‌تر بود .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل تیم طرح و توسعه الوند قزوین در گفتگویی اظهار داشت: تیم ۲ ماه از شرایط مسابقه دور بوده و شرایط برای ما سخت‌تر بود چرا که تیم ۲ دسته شده بود. تعدادی از بازیکنان در تیم ملی بودند که بازی‌های پرفشاری را سپری کرده بودند و یک سری هم بازیکنانی بودند که در این ۲ ماه در شرایط بازی قرار نداشتند.
وی افزود: با اینکه می‌دانستیم در برابر تیمی بازی می‌کنیم که هنوز امتیازی نگرفته، اما نمی‌توانستیم از انگیزه آن‌ها غافل شویم و همین امر بازی را برای ما سخت می‌کرد ولی خدا را شکر که خیلی خوب کار کردیم و پیروز به اصفهان برمی‌گردیم.
لک درخصوص وضعیت ملی‌پوشان تیمش بیان کرد: سعی کردیم به گونه‌ای مدیریت کنیم که هم در زمان استراحت و هم در زمان بازی کردن بتوانیم بهترین بهره را از آن‌ها ببریم، ضمن اینکه همواره در تمام زمان مسابقه بتوانیم از آنها استفاده کنیم.
وی ادامه داد: مشکلی نداشتیم و دو، سه دقیقه یک بار تعویض می‌کردیم تا فشاری به بازیکنان وارد نشود که خدای نکرده مصدوم ندهیم.
لک خاطرنشان کرد: تیم طرح و توسعه قزوین هم بسیار عالی بازی می‌کرد، آن‌ها تمام تلاش خود را کردند اما خوشبختانه ما پیروز میدان بودیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص شرایط مصدومیت محمد کشاورز تصریح کرد: کشاورز در حال گذراندن دوره درمان است. خوشبختانه رباط‌های پای وی آسیب ندیده و احتیاج به چهار هفته فیزیوتراپی و تقویت دارد که پس از آن می‌تواند در تمرینات کنار ما باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.