کد خبر : 79949
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 - 12:15
-

افتخاری: استقلالی‌ها از حضورم در فوتسال خوشحالند /گزینه بعدی ریاست کمیته فوتسال خودم هستم/تلاشم این است تا هم در استقلال و هم در کمیته فوتسال حضور داشته باشم!

افتخاری: استقلالی‌ها از حضورم در فوتسال خوشحالند /گزینه بعدی ریاست کمیته فوتسال خودم هستم/تلاشم این است تا هم در استقلال و هم در کمیته فوتسال حضور داشته باشم!
رئیس پیشین کمیته فوتسال در گفتگویی از مقایسه این رشته و فوتسال و البته رئیس بعدی این کمیته گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال در گفتگویی از مقایسه این رشته و فوتسال و البته رئیس بعدی این کمیته گفت.
این گفتگوی کوتاه را بخوانید.
مقایسه‌ای بین فوتبال و فوتسال کرده‌اید تا بحال؟
من در فوتسال راحت‌ترم.

چرا؟
چون فوتسال پاک‌تر از فوتبال است.

اما زمانی که وارد فوتسال شده بودید، انتقاد زیادی از اتفاقات پشت پرده آن داشتید؟

بله آن موقع انتقاد داشتم، اما الان وضعیت عوض شده است. مگر تبانی‌هایی که قبلا می‌شد را یادتان رفته. در این چند سال اخیر حتی صحبت کوچکی هم مبنی بر زد و بند مطرح نشده است. به شدت شاهد کاهش بی‌انضباطی‌ها بوده‌ایم.

اگر یک درصد کفاشیان در کمیته فوتسال نباشد، گزینه بعدی کیست؟

خودم! تمام تلاشم این است تا بتوانم هم در استقلال و هم در کمیته فوتسال حضور داشته باشم. حتی خود استقلالی‌ها از حضورم در فوتسال خوشحالند و بسیاری از بازیکنان تیم به خاطر مقام سومی جام جهانی به من پیام تبریک فرستادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریزی سه شنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

دو سه جا هم دنبال رییس و مدیر عامل میگردند میخوای یه سری به اونا هم بزن مگه خونه زندگی نداری. واقعا واسه سایت خیلی متاسفم که فقط با این آقا مصاحبه میکنه. قحط الرجال دیگه. آخر مسخره بازی