کد خبر : 80071
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 - 17:45
دسته‌بندی نشده
-

بیستمین شماره سرای امید با صفحات ویژه فوتسال منتشر شد

بیستمین شماره سرای امید با صفحات ویژه فوتسال منتشر شد
شماره مهرماه ماه 95 نشریه سرای امید با صفحات ویژه فوتسال منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بیستمین شماره نشریه “سرای امید” اولین نشریه با صفحات ویژه فوتسال منتشر شد.

نشریه سرای امید که اولین و تنها نشریه ایران با صفحات ویژه فوتسال است شماره مهر ماه۹۵ خود را نیز به مطالب ویژه ای از این رشته پرطرفدار اختصاص داده است. سرای امید به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سید حامد اردهالی به صورت ماهنامه منتشر می شود و بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری این نشریه،مطالب فوتسالی بخش مهمی از صفحات آن را در کنار مطالب هنری و ورزشی تشکیل خواهد داد. سرای امید قصد دارد در آینده با چاپ ویژه نامه های تخصصی فوتسال به اطلاع رسانی در این رشته ورزشی در حوزه نشر و چاپ حال و هوای تازه ای بدهد و در کنار پایگاه خبری فوتسال ایران،خلای که در بعد نشریات چاپی برای فوتسال وجود دارد را پر کند.

گفتنی است سرای امید آماده چاپ ویژه نامه و رپرتاژ آگهی برای نهادها،هیات ها، ادارات، شرکت ها،باشگاه ها، تیم ها،کانون های هواداری و افراد است.علاقمندان برای چاپ ویژه نامه و رپرتاژ آگهی می توانند همه روزه با شماره ۰۹۳۵۴۰۶۶۶۷۴ تماس بگیرند.

اما خبر خوب برای خوانندگان سرای امید و علاقمندان به فوتسال اینکه بزودی امکان اشتراک نشریه در تهران و سپس شهرستان فراهم شده و علاقمندان به دریافت نشریه سرای امید در درب منزل خود می توانند تقاضای اشتراک شش ماهه و یکساله خود را ارائه دهند.جزئیات پذیرش اشتراک نشریه سرای امید به زودی منتشر می شود.

برای مشاهده روی جلد۲۰ شماره این نشریه روی تصاویر آنها کلیک کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.