کد خبر : 80267
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 - 21:46
دسته‌بندی نشده
-

خیز ستاره مشهدی گیتی‌پسند برای دست نیافتنی شدن در جدول گلزنان/ عدالت مثالزدنی رئیس هیات فوتبال اصفهان بین فوتبال و فوتسال

خیز ستاره مشهدی گیتی‌پسند برای دست نیافتنی شدن در جدول گلزنان/ عدالت مثالزدنی رئیس هیات فوتبال اصفهان بین فوتبال و فوتسال
مهدی جاوید که با اختلاف زیاد نسبت به سایرین در صدر جدول گلزنان لیگ قرار داد با دو گل دیگر در بازی با شهرداری به سمت دست نیافتنی شدن به پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در قالب هفته‌ی ششم لیگ برتر فوتسال کشور گیتی پسند اصفهان امروز میزبان تیم شهرداری ساوه در مجموعه ورزشی پیروزی بود. این بازی با استقبال خوب تماشگران اصفهان آغاز شد که قبل از آغاز بازی شهردار اصفهان و رئیس هیئت فوتبال اصفهان از ملی‌پوشان گیتی‌پسند که در جام جهانی ٢٠١۶ کلمبیا حضور داشتند تقدیر ویژه به عمل آورد.

نکته قابل تامل این مراسم تقدیر این بود که رئیس هیئت فوتبال اصفهان نیمه اول بازی سپاهان سیاه‌جامگان را در فولاد شهر نظاره کرد و در کمترین وقفه خود را به پیروزی رساند تا عدالت میان فوتبال و فوتسال را در عمل نشان دهد.

در دقایق اولیه شروع بازی علی‌اصغر حسن‌زاده اولین موقعیت تیم گیتی‌پسند را خلق کرد که توپش به تیرک برخورد کرد. در ادامه گیتی‌پسندی‌ها فشار خود را بروی دروازه‌ی ساوه‌ای ها تشدید کردند که گلر شهرداری ساوه بسیار موفق عمل کرد و از گلزنی گیتی‌پسند جلوگیری کرد .

در نهایت حملات گیتی پسند به ثمر رسید و دقیقه ٧ بازی مورنو اولین گل بازی و گیتی‌پسند را به نام خود ثبت کرد. در ادامه حملات دو تیم ادامه داشت اما سهم شهرداری ساوه بیشتر بود به نحوی که در دقیقه ١۴ بازی شهرداری صاحب موقعیتی عالی و تک به تک شد اما سپهر محمدی با دفعی عالی مانع از گلزنی تیم میهمان شد.

در دقیقه١۵ بازی مهران عالیقدر توپ را به سمت گل شهرداری شوت کرد اما گلر ساوه‌ای این بار توپ را از روی خط دروازه بازگرداند هر چند که در ادامه بازی با یک حرکت تیمی احمد اسماعیل‌پوردر دقیقه١۶ توانست گل دوم گیتی‌پسند را به ثمر برساند.

بعد از گل دوم بازی بسیار هجومی‌تر شد و سرعت بازی بالاتر رفت اما در نهایت این مهدی جاوید بود که در دقیقه١٩ توانست گل سوم گیتی‌پسند را وارد دروازه کند و از سرعت و هیجان حریف بکاهد .

در آغاز نیمه دوم مجدد دو تیم برای گل جنگیدن اما باز این مهدی جاوید بود که در دقیقه ٢۶توانست با استفاده از اشتباه خط دفاعی موقعیتی به دست اورد که در نهایت با درخشش گلر شهرداری ساوه این حمله دفع و به یک ضد حمله تبدیل شد و که با زیرکی رهنما شهرداری اولین گل خود را در بازی به ثمر رساند.

در شروع مجدد بازی فشار گیتی‌پسند در یک حمله ی برق‌آسا در دقیقه٢٧ چهارمین گل خود را توسط مورنو ثبت کرد. در ادامه بازی گیتی‌پسند مجدد فشار را بر روی دروازه شهرداری دوچندان شد و موقعیت‌هایی زیاد نصیب شاگردان لک شد که با بی‌دقتی بازیکنان گیتی‌پسند و عملکرد خوب خط دفاع شهرداری و گلرش گلی به ثمر نرسید تا اینکه باز در دقیقه٣۶مورنو ستاره‌ی برزیلی گیتی‌پسند پنجمین گل تیم و سومین گل خودش را به ثمر رساند.

در دقیقه٣٨ شهرداری ساوه دست به پاورپلی زد که در صحنه‌ای مهدی جاوید توانست توپ‌ربایی انجام دهد که در وسط زمین تقی‌زاده برای نخوردن گل بر روی او خطا کرد و با کارت قرمز توسط داور به رختکن بدرقه شد.

در دقایق پایانی بازی گیتی‌پسندی ها باز فشار خود را افزایش دادند که توانستن در دقیقه٣٩ یک گل دیگر توسط مهدی جاوید وارد دروازه ساوه‌ای‌ها کنند اما با شروع مجدد بازی وطن‌خواه بازیکن شهرداری آخرین شانس تیم خود را به خوبی استفاده کرد و گل سوم شهرداری را وارد دروازه سپهر محمدی کرد.

گزارش از:مرتضی کیا پاشا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جاويد چسبيده به دروازه یکشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

انقد نظرسنجی بهترین بازیکن رو ادامه بدید که مهدی جاویرد همشهریتون اول شه بازیکنی که فقط چسبیده به دروازه تا با زحمت بقیه گل بزهن.دلیل نظرسنجیتونو نمیفهمم بهترین بازیکن مشخص شده دیگه این نظرسنجیه فرمالیده که مشخصه نتیجش چی قراره باشه چیه؟!