کد خبر : 80142
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 - 13:41
-

دوئل شمس و شمسایی در هفته ششم لیگ برتر فوتسال

دوئل شمس و شمسایی در هفته ششم لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر جمعه با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در مهمترین دیدار هفته گیتی پسند در نبردی دشوار میزبان شهرداری ساوه است و شاگردان شمس و شمسایی با هم روبرو می شوند. دوئل شمس و شمسایی در تهران هر چند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر جمعه با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در مهمترین دیدار هفته گیتی پسند در نبردی دشوار میزبان شهرداری ساوه است و شاگردان شمس و شمسایی با هم روبرو می شوند.

دوئل شمس و شمسایی در تهران

هر چند در حال حاضر رابطه شمس و شمسایی به تیرگی گذشته نیست و این دو نفر اعلام آتش بس کرده اند با این حال همواره تقابل های این دو نفر دیدنی بوده است.تاسیسات که حالا بیخ گوش گیتی پسند مترصد فرصتی برای صدرنشینی است می تواند در مصاف با دانشگاهی که رنگ پیروزی را تا به حال ندیده جشن پیروزی را بگیرد و شمسایی یک بار دیگر مچ استادش را بخواباند.در سمت دیگر اما شمسی قرار دارد که باید دانشگاه را از بحران خارج کند. او می تواند با پیروزی مقابل تاسیسات جشن بزرگی بگیرد و به شاگردش بگوید که فوت کوزه گری را به او یاد نداده است.اگر شمس برنده این بازی باشد هم اوضاع تیم خودش را بهبود می بخشد و هم تاسیسات را از بالای جدول دور می کند.

گیتی پسند میزبان حریفی دشوار

فریب اینکه شهرداری ساوه این فصل به لیگ برتر بازگشته را نخورید.این تیم از تیم های پرمهره لیگ برتر است که حتی در زمره مدعیان هم قرار دارد و به همین دلیل بازی این تیم با گیتی پسند جالب و دیدنی پیش بینی می شود.تیم اصفهانی که در ۵ بازی ابتدایی خود ۵ پیروزی را کسب کرده اگر بتواند از این بازی دشوار هم سربلند بیرون بیاید دست نیافتی خواهد شد.این تیم دیروز محمد هاشم زاده مربی تیم ملی را هم به کادر فنی خود اضافه کرد تا شرایط برای تیم اصفهانی بهتر شده و جمع تیمی که در کلمبیا سوم جهان شد جمع تر هم شود.

دبیری در قلعه عقابها

بعد از دو شکست ابتدایی شهروند در لیگ برتر،آرامش به اردوی این تیم برگشته و در سه بازی اخیر ۷ امتیاز کسب کرده اند. البته تیم رعدی می توانست در خانه ارژن هم به پیروزی برسد اما در ثانیه های پایانی تن به تساوی داد تا شاید بعد ها حسرت آن را بخورد.آنها این هفته میزبان دبیری تبریز هستند که قطعا برای پیروزی به میدان می آید.تیم اصغری مقدم عزمش را برای قهرمانی جزم کرده اگر بتواند در قلعه عقابها با سه امتیاز بیرون بیاید می توان روی آنها حساب کرد.

حفاری ، فرش را پهن می کند؟

حفاری از تیم های خوب این فصل است که تنها شکستش مقابل دبیری تبریز رقم خورده و به نظر می رسد در خانه به تیم باج ندهد. آنها این هفته میزبان فرش آرایی هستند که به نظر می رسد با شکست خانگی از تاسیسات دوباره بحران  آنها آغاز شده است.اگر تیم مشهدی نتواند با امتیاز از اهواز بیرون بیاید موفقیت های آنهادر ۴ هفته ابتدایی را باید یک جرقه دانست.حفاری بهترین فرصت را دارد تا خود را به بالای جدول نزدیک کند.

ارژن طلسم را می شکند؟

ارژنی ها پیش از این در جدال با تیم شمسایی به پیروزی رسیدند و پس از آن رنگ برد را ندیدند و این بار امیدوارند تا در مصاف با تیم حیدریان دیگر اسطوره فوتسال ما طلسم را شکسته و رنگ برد را نببنند البته یاسینی ها تا اینجا فراتر از انتظار ظاهر شده و هنوز رنگ شکست را ندیده اند و این امر انگیزه های آنها را در شهر حافظ و سعدی بیشترمی کند.

فرصت خوب مس

مسی ها رفته رفته شرایط مناسب را پیدا می کنند.تیم علی افضل هفته پیش هر چند نمایشی دلپذیر را ارائه نداد اما با کسب سه امتیاز از خانه دانشگاه آزاد به تبریز برگشت تا حالا در مصاف با تیم پرمشکل و بحران زده آذرخش به یک برد پر گل فکر کند.آذرخشی ها هم اگر نتوانند در تبریز امتیاز بگیرند نشان می دهند که بر خلاف فصل قبل این بار با وجود مشکلات مالی نمی تواند در لیگ بمانند و شرایط برای آنها بد خواهد شد.

جنگ بحران زده ها

اگر مقاومت البرز نتواند در مصاف با طرح و توسعه به پیروزی برسد باید گفت شاگردان رضا فلاح در انتهای فصل برای بقا بجنگند.تیم خوب مقاومت در مصاف خانگی با طرح و توسعه الوند که اصلا شرایط خوبی ندارد باید به دومین برد خود هم برسد.البته الوندی ها هم اگر امتیاز می خواهند بهترین فرصت را دارند تا طلسم نبردن خود را در این بازی بشکنند.

برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتسال

جمعه ۳۰ مهر-ساعت ۱۷

*شهروند ساری_ دبیری تبریز

*حفاری خوزستان_ فرش آرا مشهد

*گیتی پسند_ شهرداری ساوه

*ارژن شیراز_ یاسین قم

*تاسیسات دریایی_ دانشگاه ازاد

*مس سونگون_ اذرخش بندرعباس

*مقاومت البرز_ طرح و توسعه قزوین

 

گزارش از:علی صید آبادی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.