کد خبر : 80269
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 - 22:57
دسته‌بندی نشده
-

رعدی:درمورد داوری باید کارشناسان نظر دهند/ ترک کردن زمین کار قشنگی نیست/ روند رو به رشد تیم نتیجه زحمات بازیکنان است

رعدی:درمورد داوری باید کارشناسان نظر دهند/ ترک کردن زمین کار قشنگی نیست/ روند رو به رشد تیم نتیجه زحمات بازیکنان است
علی رعدی سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیمش مقابل دبیری تبریز، این دیدار را یکی از زیباترین بازی‌های این فصل دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رعدی سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیمش مقابل دبیری تبریز، این دیدار را یکی از زیباترین بازی‌های این فصل دانست.

علی رعدی سرمربی شهروند ساری در خصوص بازی مقابل دبیری تبریز گفت: بازی بسیار قشنگی بود. هردو تیم بازی زیبایی را از خود نشان دادند و یکی از بهترین مسابقات این فصل بود. اجرای تاکتیک در این سالن مشکل است و خوشحالم بازیکنانم مواردی که در تمرینات گوشزد کرده بودیم را کامل اجرا کردند و گل های ما نیز از روی برنامه هایمان به ثمر رسید. بعلت کمبود تعداد بازیکنانمان دچار مشکل شدیم و حتی در بازی قبل نیز به همین علت دچار مشکل شده بودیم و بازی مقابل دبیری هم این مسئله تکرار شد. ما با ۶ بازیکن کارهایمان را اجرا می کنیم. ۲ بازیکن آسیب دیده داریم که اگز بازگردند، مشکلاتمان کمتر خواهد شد. در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه هستیم و این مسئله کار را برایمان سخت کرده است و این سختی برای بازیکنان می‌باشد زیرا فشار زیادی را تحمل می کنند.

وی پیرامون داوری این دیدار اظهار کرد: داوری را باید کارشناسان داوری نظر دهند. هر مسئله‌ای که باشد، کارشناسان صحنه ها را می بینند و با داوران برخورد می کنند. در اینگونه بازی ها که پرفشار است، قضاوت سخت می شود و ضریب اشتباهات بالا می رود اما به نظر من مشکل خاصی وجود نداشت. شاید در برخی صحنه ها به ضرر ما و یا دبیری سوت زده باشند اما عمدی در کار نبوده است.

رعدی درمورد ترک زمین بازی از سوی تیم دبیری تبریز در ۲۹ ثانیه مانده به پایان بازی گفت: ببینید ۲۹ ثانیه مانده به پایان مسابقه، زمین را ترک کردند. چرا ۲۹ ثانیه را بازی نکردند و با این حرکت چه چیزی را می خواهند ثابت کنند؟ این مسئله اصلا خوب نیست و با تمام احترامی که برای دکتر دبیری و مجموعه این تیم قائلم ولی این کار قشنگ نبود. سرنوشت بازی در دستان دو تیم است و مشکلی هم نبود. داور برای خطا به زمین آمد اما قبل از به صدا درآمدن سوت، توپ وارد دروازه شد و قانونا گل درست است. حتی می توانید از آقای نظری که ناظر این دیدار بوده سوال کنید که قانون چه چیزی می گوید.

سرمربی شهروند در پایان از روند رو به رشد تیمش در بازی های اخیر ابراز رضایت کرد و گفت: ما برای تیممان هدفگذاری کرده ایم و برای رسیدن به همان هدف تلاش خواهیم کرد. یک هدف خاص را دنبال می کنیم و اگر روند رو به رشد شده، زحمت بازیکنان است و تا زمانی که بتوانیم به روند خوبمان ادامه می دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید_شهروند جمعه , ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

سلطان دمت گرم
امروز تو نیمه اول عالی بودیم ولی نیمه دوم مثل نیمه اول نبودیم
فقط بین بازیکنا جا بیوفته اختلاف ۳ یا ۴ گل در فوتسال برخلاف فوتبال اصلا قابل اطمینان نیست و شکنندست پس اگه تو بازی های مثل این بازی با اختلاف ۳ گل جلو افتادن نباید موقعیت های صد در صد گلو با خونسردی یا بی دقتی از دست بدن امروز خیلی موقعیت خراب کردن که اگه گل می کردن کار به اینجا نمی کشید
درود بر شهروند ساری پرطرفدارترین تیم فوتسال در ایران و آسیا

بی نام شنبه , ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۱۶

درسته استاد رعدی تو سالن ۳۰ متری بازی کردن آن هم بخاطر حضور آقایان بهروان و نجاریان در فدراسیون و اعمال نفوذ در تصمیمات کار قشنگیه کل سالن به حریف فحش میدن کار قشنگیه در ضمن حتما فیلم بازی و اون صحنه را نگاه کن سوت خطا قبل ضربه به طرف دروازه زده شده بود ولی داوران ترسو و ملاحظه کار طبق معمول طرف استاد نجاریان و گرفتند در این ایام همه از ظلمی که به امام حسین و یارانش صورت گرفته علنا آشکارا بخاطر بعضی افراد در حق تیمی این ظلم آشکار را انجام میدهند .

مجتبی شنبه , ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۳۸

دوست عزیز نمیدونم شما خودت اصلا دیروز توی سالن حضور داشتی یا نه
ولی اگه بودی لابد دیدی قبل گل چهارم دبیری بازیکن دبیری در قسمت کرنر خودشون خطا کرده بود روی بازیکن شهروند که داور خطا اعلام نکرد و همون توپ رفت و گل شد!!!!!

قاسم مقنعی ساری شنبه , ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

آقای بی نام که تو از اعلام نفود حرف میزنی تو که از کار قشنگ حرف میزنی تو که از ظلم به امام حسین حرف زدی.. ای کاش ای کاش ای کاش تو ورزشگاه بودی تا وقتی با سوت های اشتباه و کاملا تاثیر گذاره آقای داور که تو نتیجه ی بازی به ضرر تیم شهروند زده شد رو با عینه میدیدی.. سوت های اشتباهی که انقدر باعث خشم هوادارا شده بود که حتی یه کودک خردسال هم متوجه شده بود و به داور اعتراض میکرد.. جالب تر از همه اینه که هواداره پا به سن گذاشته ای بعد از اینکه تیم تبریزی گلی رو به ثمر رسوند که قبلش داور باید دوبار به نفع ساری خطا اعلام میکرد با صدای بلند فریاد زد چوب خد صدا نداره و یقینا تو همین بازی چوب این ناداوری رو این تیم تبریزی میخوره. ازت خواهش میکنم قیلم بازی رو مجددددددد بنگری کاره قشنگیه اگه بنگری.

بی نام شنبه , ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

با سلام خدمت آقا مجتبی و آقای قاسم عزیزمن به شما حق داده و به نظرتان احترام قایلم بنده به صحنه‌ای که از تلویزیون پخش شد نظر دادم من میگم چرا آقای رعدی در مورد این صحنه دروغ میگه و خودش و گول میزنه با صحنه های قبلی حق با شما. در ضمن خدا وکیلی به نظرتان آقایان نجاریان و … در تصمیمات کمیته فوتسال دخالت و اعمال نفوذ نمیکنن. چرا تا وقتی شهروند و شهید منصوری آماده شروع لیگ نیستن مسابقات به تعویق م یافته. طبق قانون نبایستی تو این سالن بخاطر ابعاد غیر استاندارد بازی صورت نگیره و نیز بخاطر ادب و صداقتتان تشکر میکنم

مجید_شهروند شنبه , ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

عزیزمن این زمین استاندارده ولی کوچکترین زمین استاندارد
نگران نباش اگه غیراستاندارد بود شهروند ساری انقد دشمن داره که نذارن بازی تو این زمین برگرار بشه
درضمن از امام حسین حرف زدی ولی خودتم خلاف خواسته امام حسین حرف زدی چرا بدون اینکه مدرکی داشته باشی راحت کسیو اتهام به اعمال نفوذ در فدراسیون می کنی خجالت داره
خوبه شهروند چندین ساله تقریبا انتهای جدوله خودت بگو با این شخصیتهایی که گفتی و اعمال نفوذشون تیممون باید انتهای جدول باشه یا باید مدعی قهرمانی
درضمن مجتبی قاسم هم گفتن برو بین تو جریان بازی داور چیکار کرد مخصوصا تو گل چهارم دبیری که روی صحنه مشکوک رو سعید بلباسی نقطه کرنر دبیری داور دستور به ادامه بازی میده و همون توپ گل میشه و چندتا کرنرو صحنه های مشکوک دیگه رو نمیگم پس بجای اینکه تحت تاثیر جو اقایان اصغری مقدمو دبیری قرار بگیرین بازیو از اول منصفانه نگاه کنین

بی نام دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۴۶

مجید جان خواهشا به شعور خودت و ما و دیگر عزیزان توهین نکن یه حساب کتابی بکن ببین چند بار تو لیگ راه ساری رفته دسته پایین اما سال بعد دوباره لیگ برتر بازی کرده مگه بخاطر همین راه ساری شن سا از فوتسال کنار نکشید دبیری مثل شما فرقی نمیکنه اجحافی حقی که تو فوتسال میشه هیچ جا صورت نمیگیره الخصوص امثال دبیری ها و نجاریان ها و منصوریها