کد خبر : 80223
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 - 18:53
-

غلبه استاد بر شاگرد در دربی تهران/ فرش آرا بازهم باخت/ پیشتازی گیتی‌پسند در صدرجدول/ بازی شهروند و دبیری ناتمام ماند

غلبه استاد بر شاگرد در دربی تهران/ فرش آرا بازهم باخت/ پیشتازی گیتی‌پسند در صدرجدول/ بازی شهروند و دبیری ناتمام ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته ششم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز(جمعه) با برگزاری ۶ بازی آغاز شد. در یکی از مهمترین بازی های امروز تیم دانشگاه آزاد تهران موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تاسیسات دریایی بگذرد. حسین شمس در حالی در این بازی شاگردان وحید شمسایی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته ششم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز(جمعه) با برگزاری ۶ بازی آغاز شد. در یکی از مهمترین بازی های امروز تیم دانشگاه آزاد تهران موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تاسیسات دریایی بگذرد. حسین شمس در حالی در این بازی شاگردان وحید شمسایی را از پیش رو برداشت که جدال این دو مربی در فصل های اخیر همواره از جذابیت های بالایی برخودار بوده و این بار استاد توانست مچ شاگرد را بخواباند. این اولین پیروزی دانشگاهی ها و دومین باخت تاسیسات در لیگ بود. تاسیساتی ها در این بازی به قضاوت داور اعتراض داشتند.

گیتی پسند نیز با نتیجه ۶ بر سه تیم شهرداری ساوه را در هم کوبید تا همچنان با ۱۸ امتیاز در صدر جدول پیشتازی کند. تیم بدون باخت اصفهانی تا هفته ششم تمام بازی ها را به نفع خود به پایان برده است.
امروز تیم حفاری اهواز هم موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد فرش آرای مشهد عبور کند. فرش آرا که هفته گذشته هم مغلوب تاسیسات شده بود، در ثانیه های پایانی تساوی را با باخت عوض کرد.
یاسین پیشرو قم نیز با رضا حیدریان توانست تیم ارژن شیراز را در بازی بیرون از خانه با نتیجه چهار بر سه مغلوب کند. قمی ها در این بازی ابتدا با دو گل عقب افتادند اما در ادامه با اشتباه مدافعان حریف و تلاش بیشتر توانستند بازی را به سود خود به اتمام برسانند.
تیم الوند قزوین دیگر تیم انتهای جدولی بود که در کنار دانشگاه آزاد در هفته ششم به اولین پیروزی خود رسید. قزوینی ها با درخشش دروازه بان خود موفق شدند تیم مقاوت البرز را با نتیجه دو بر یک در خانه اش شکست دهند و اولین سه امتیاز فصل را به حساب خود واریز کنند. این تیم با این وجود همچنان قعرنشین است.
در دیگر بازی نیز مس سونگون با دو گل از تیم بحران زده آذرخش بندرعباس گذشت.
آخرین بازی هفته ششم از ساعت ۱۸ بین تیم‌های شهروند ساری و دبیری تبریز برگزار شد. در حالی که تا ثانیه‌های پایانی مساوی در جریان بود بعد از زدن گل برتری شهروند در پی یک حرکت عجیب از داور که ابتدا به نشانه خطا در سوتش دمید و ناگهان میانه میدان را نشان داد، نیمه‌تمام ماند. این بازی در فاصله ۲۰ ثانیه تا انتها، ۵ بر ۴ به سود ساروی ها بود. بازیکنان و کادر فنی دبیری در اعتراض به قضاوت داوران زمین مسابقه را ترک کرده و به رختکن رفتند. داوران نیز بعد از انتظار چند دقیقه‌ای، زمین را ترک کردند و بازی نیمه‌تمام اعلام شد.

گزارش از:مرتضی کیا پاشا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

شمسایی یادت باشه هنوز خیلى مونده به استاد شمس برسى با ۴ تا بچه تیم تاسیسات رو با اون همه ستاره شکست داد حیف این همه بازیکن ملى که توى تاسیسات خراب میشن