کد خبر : 80275
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 0:49
دسته‌بندی نشده
-

سالن سید رسول اجازه قضاوت عادلانه به داور نمی‌دهد/ چاره‌ای جز بیرون کشیدن تیم باقی نگذاشتند/ با قلی‌پور صحبت می‌کنم

سالن سید رسول اجازه قضاوت عادلانه به داور نمی‌دهد/ چاره‌ای جز بیرون کشیدن تیم باقی نگذاشتند/ با قلی‌پور صحبت می‌کنم
مالک باشگاه دبیری‌تبریز گفت: بارها متذکر شده بودم که نزدیکی سکوها به زمین اجازه قضاوت عادلانه به داور را نمی‌دهد و همین موضوع باعث شد تا داور جرات جبران تصمیم اشتباهش را نداشته باشد.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا آخرین لحظات بازی بسیار هیجانی و پایاپایی از سوی دو تیم به نمایش درآمد اما ناگهان داور در حالی که برای اعلام خطا به داخل زمین آمد، بخاطر در ادامه گل شدن توپ نتوانست اشتباهی که در اعلام گل کرد را تصحیح کند.

وی افزود: داور بلافاصله بعد از خطا همانطور که همه در سالن دیدیم و شنیدیم و البته در فیلم هم شنیده می‌شود در سوت خود دمید که بازیکنان ما به این خاطر ایستادند اما در ادامه توپ به گل ما رسید و داوری که برای اعلام خطا به داخل زمین آمده بود، وسط زمین را از محل وقوع خطا نشان داد.

مالک باشگاه دبیری‌تبریز گفت: واقعا چاره‌ای جز بیرون کشیدن تیم برای ما باقی نگذاشتند چون در روز روشن و پخش زنده تلویزیونی و حضور این همه ناظر و حتی حضور آقای بهروان در سالن داور علنا حق دبیری را خورد و چیزی ۵۰-۵۰ هم نبود که بشود گفت داور نظرش این بوده چون پیش از گل در سوتش دمید. خدا را شکر که پخش زنده بود و دیدم که گزارشگر بازی هم از این قضاوت یکه خورد.

دبیری تاکید کرد: من را به خاطر اشتباه دو سال از حضور در میادین فوتسال محرومم کردند و حالا می‌خواهم ببینم برای این اشتباه داور چه خواهند کرد، هر چند که من دنبال حق تضییع شده تیمم هستم و برایم مهم نیست داور را چقدر محروم می‌کنند. ما بعد از برگرداندن نتیجه در حال رسیدن به گل پیروزی بودیم که این اتفاق رخ داد.

وی از حضور خود در فدراسیون فوتبال خبر داد و تصریح کرد: به امید اینکه حق ما را بدهند فردا صبح در فدراسیون فوتبال حاضر خواهم شد و امیدم به این است که در فدراسیون آقای تاج دیگر اتفاقات قبلی رخ ندهد و این طور نشود که با عذرخواهی و … بگویند حالا پیش آمده و انشاالله دیگر تکرار نخواهد شد چراکه این چیزها برای دبیری امتیاز نخواهد شد.

مالک دبیری در پاسخ به علت پست اینستاگرامی قلی‌پور مبنی بر خداحافظی از دبیری نیز یادآور شد: شاید این جریانات در بازی فشار زیادی را بر روی بازیکنان ما آورد که رشید به عنوان یکی از قدیمی ترین نفرات باشگاه ما چنین اقدامی از روی عصبانیت کرده اما هر چه بوده احساسی بوده و فردا با وی صحبت خواهیم کرد. اختیار فنی تیم با آقای اصغری‌مقدم است و هر تصمیمی ایشان در داخل زمین بگیرد حق با ایشان بوده و خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

والا این داوران بدرد لیگ امید و نوجوانان میخوردند نه لیگ برتر یه دفعه میدون دادن به این داوران نتیجه ای جز این نداره ۷ بازی لیگ ۴ تا بازیش مشکل داوری داشته و داوران نتیجه بازی ها رو مشخص کردن واقعا این داورا از کجا اومدن که اینقدر مشکل دارن؟!!!!!!!

قاسم مقنعی ساری شنبه , ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

آقای دبیری منصف باش.. آقای دبیری خودت شاهد بودی که هشت بار خطای مسلم بازیکنان دبیری رو همین آقای پر اشتباه اعلام نکرد و هر هشت بار در شرایطی که بازیکنای شهروند ساری به نشانه ی خطا ایستاده بودن همین تیم شما به بازی ادامه داد و بارها موقعیت گل ایجاد کرد و یک بار هم به گل رسید. بارها با سوت اشتباه خودش ورزشگاه رو تا مرز سکته پیش برد خطایی که داور نمیگرفت و همون توپ برای شما به گل می نشست.. انصاف داشته باش آقای دبیری.. آقای دبیری فیلم رو یکبار فقط یکبار اگه ببینی خودت متوجه میشی که داور چه حال سنگینی به شما داد..

مجتبی شنبه , ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

آقای دبیری با تمام احترامی که ب شما و تیمتون قاعلم یه سوال برام پیش اومده بخاطره صحبت های جالبتون!!!!
میخاستم بگم چطور فصل قبل اگه اشتباه نکنم تو بازی اول فصل تو همین سالن سید رسول ک ۴تا ب شهروند زدین و بازیو بردین اون موقع سالن و ابعاد زمین و داوری مشکلی نداشت و همه چی خوب و عالی بود حالا ک بازیو واگذار کردین زمین و زمان و داوری و آب و هوا و …. مشکل داشت؟؟؟؟؟
کاش آدم یکم جنبه شکست رو هم داشته باشه…

ارش حمزه سارروی یکشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۳۷

اقاای دبیری اینجا ساری یادت باش دوار کل خطا های مارو نگرفته بود بدعد شما زبونت درازه برو عمو خدا روی تو جای دیگه بده