کد خبر : 80341
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 12:11
-

لک:بازیکنان باید شرایط جام جهانی را فراموش کنند/سهل انگاری کنیم جبرانش سخت است

لک:بازیکنان باید شرایط جام جهانی را فراموش کنند/سهل انگاری کنیم جبرانش سخت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد برتری تیمش مقابل شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در طول هفته به بازیکنان گفتیم که از لحاظ فنی در مقابل تیم با کیفیتی قرار می‌گیریم. همه ابزارهای لازم از جمله بازیکنان قدرتی، سرعتی و شوت زن را برای بازی در اختیار داشتیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد برتری تیمش مقابل شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در طول هفته به بازیکنان گفتیم که از لحاظ فنی در مقابل تیم با کیفیتی قرار می‌گیریم. همه ابزارهای لازم از جمله بازیکنان قدرتی، سرعتی و شوت زن را برای بازی در اختیار داشتیم و از عملکرد تیم رضایت داریم.
وی افزود: ما روند پیروزی‌هایمان را ادامه دادیم ولی کیفیت بازی بازیکنان نوسانات زیادی داشت؛ مخصوصاً در فاز دفاعی که به تیم حریف موقعیت ایجاد گل دادند که بخاطر خستگی بعد از جام جهانی است.
لک بیان داشت: با توجه به اینکه زود به گل رسیدیم کمی سهل انگاری کردیم. بین ۲ نیمه به بازیکنان گفتم که این تیم قابل پیش‌بینی نیست و باید با برنامه پیش برویم. از کیفیت تیم راضی نیستم ولی از نتیجه راضی هستم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به عدم حضور محمد کشاورز گفت: محمد یک بازیکن با تجربه و لیدر است، حضور او می‌تواند به ما کمک کند و در نبودش هم بچه‌ها می‌توانند جای او را پر کنند چرا که با نفراتی که از قبل مشخص شده مشکل فنی نداریم.
لک تصریح کرد: امروز بازیکنان دور از واقعیت بازی کردند، بچه‌ها باید شرایط جام جهانی را فراموش کنند وگرنه دچار مشکل می‌شویم.
وی ادامه داد: هر بازی در لیگ مثل جام جهانی است. جوان‌های با استعدادی داریم که اگر سهل انگاری کنند جبرانش سخت است و از تیم دوم ساوه سه گل خوردیم که این نشان می‌دهد اگر فرصت بدهیم هر تیمی که باشد می‌تواند به ما گل بزند.
لک درباره کاپیتان شدن افشین کاظمی  اظهار کرد: افشین قدیمی‌ترین عضو گیتی‌پسند است و سال‌هاست برای باشگاه زحمت می‌کشد، او پسر خوبی است و همه تلاشش را برای موفقیت تیم می‌کند.
وی با اشاره به بازی هفته آینده تیمش گفت: بازی هفته آینده ما سخت‌تر است چرا که خارج از خانه و در مشهد برگزار می‌شود. در شهرستان ها که می رویم انتظار ما از تیم زیاد است و تماشاگران زیادی می آیند که مقدار فشار روی دوش ما بیشتر است.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: بازیکنانی داریم که در همه سیستم‌ها بازی کنند. در پاور پلی اساس تیم ملی، پنج بازیکن گیتی‌پسند است که جلوی تیم های بزرگ موفق شدند و با توجه به زمینه های گذشته که از بُعد فنی و تاکتیکی داشتم تمرکزمان راروی کار دفاعی گذاشتیم.
لک ادامه داد: در فاز دفاعی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت داشتیم ولی با توجه به اینکه نفرات هجومی بازی با توپ را خیلی دوست دارند، بعضی مواقع نیاز می شود که هوشیارتر عمل کنیم تا فضا ایجاد و موقعیت گل به حریفان ندهیم ولی قطعاً اگر عقب بیفتیم می‌توانیم به بازی برگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مرد فوتسال یکشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

سلام آقای لک شانس آوردی جلوی تیم شهرداری ساوه خودتان قضاوت کنید موقعیت شما بیشتر بود یا تیم ساوه اگر موقعیت ساوه گل میشد گیتی پسند با اختلاف می باخت در ضمن ساوه بازیهای سختری نسبت به شما داشته در نیم فصل مشخص می شود تیمها چکاره اند