کد خبر : 80280
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 9:54
-

مظفر:فیفا قطعا جام جهانی فوتسال بانوان را برگزار می‌کند/ بازی با روسیه برای ما غنیمت است

مظفر:فیفا قطعا جام جهانی فوتسال بانوان را برگزار می‌کند/ بازی با روسیه برای ما غنیمت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره برتری تیمش مقابل سپیدرود رشت و حفظ صدرنشینی لیگ برتر، گفت: بازی سختی داشتیم، اما خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. ۶ بازیکن ما در اختیار تیم ملی بودند به همین دلیل ما تمرینات منظمی را با همه بازیکنان نداشتیم. وی افزود: بازیکنان ما در دیدار با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره برتری تیمش مقابل سپیدرود رشت و حفظ صدرنشینی لیگ برتر، گفت: بازی سختی داشتیم، اما خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. ۶ بازیکن ما در اختیار تیم ملی بودند به همین دلیل ما تمرینات منظمی را با همه بازیکنان نداشتیم.

وی افزود: بازیکنان ما در دیدار با سپیدرود واقعا خسته بودند. به هر حال داشتن ۶ بازیکن ملی‌پوش تبعات خاص خودش را دارد. آنها اوایل هفته دو بازی سخت مقابل روسیه داشتند و فشار زیادی را متحمل شده بودند. بعد از این بازی لیگ به آنها ۴۸ ساعت استراحت دادیم تا ریکاوری شوند.

سرمربی دانشگاه آزاد درباره شرایط سپیدرود، عنوان کرد: این تیم واقعا ما را اذیت کرد، اما فکر می‌کنم ما از نظر مهره در شرایط بهتری بودیم و نفرات بیشتری را در اختیار داشتیم. در این دیدار موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم با اختلاف زیاد پیروز شویم. بچه‌ها همه تلاش خود را کردند و ما هم ۳ امتیاز را گرفتیم.

مظفر همچنین در پاسخ به این سوال که بازی دوستانه تیم ملی با روسیه را چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: نکته ای که وجود دارد اینکه بازی با روسیه برای ما غنیمت است، چون بازی تدارکاتی کم داریم، اما اینکه چطور از این فرصت استفاده کنیم مهم است. اگر پشت‌بند بازی با روسیه بازی مهمی نداشته باشیم این بازی فرصت خوبی است تا به جوان‌ها میدان داده شود، اما اگر بعد از بازی با روسیه هدف بزرگتری داشته باشیم می‌توان از آن برای محک جدی تیم ملی استفاده کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بالاخره مسابقات جام جهانی از چه سالی زیر نظر فیفا برگزار شود، گفت: فکر نمی‌کنم این مسابقات تا ۲۰۱۸ برگزار شود. در سال ۲۰۱۴ در جلسه فیفا در این باره بحث شد و مسئولان فیفا اعتقاد دارند همه ساختارها از جمله مشخص شدن تعداد تیم‌ها، ردیف بودجه، برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌ها باید آماده شود تا بتوان این مسابقات را برگزار کرد. آنچه مشخص است اینکه فیفا در نظر دارد حتما این مسابقات را برگزار کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.