کد خبر : 80396
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 - 9:43
-

اصفهانیان: از عرض‌پیما پوزش می‌طلبم/ ساختار فوتسال عوض شده و شاید حرکت‌های دیگری اتفاق بیفتد

اصفهانیان: از عرض‌پیما پوزش می‌طلبم/ ساختار فوتسال عوض شده و شاید حرکت‌های دیگری اتفاق بیفتد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فریدون اصفهانیان  درباره کناره‌گیری وحید عرض‌پیما از قضاوت در لیگ برتر فوتسال توضیح داد: در جریان کناره‌گیری آقای عرض‌پیما نیستم. شاید خدایی نکرده مصدومیتی برایش پیش آمده است. با این حال نه دپارتمان و نه عرض‌پیما چیزی به ما اعلام نکرده‌اند. وی درباره ناراحتی عرض‌پیما از عدم استقبال و بدرقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فریدون اصفهانیان  درباره کناره‌گیری وحید عرض‌پیما از قضاوت در لیگ برتر فوتسال توضیح داد: در جریان کناره‌گیری آقای عرض‌پیما نیستم. شاید خدایی نکرده مصدومیتی برایش پیش آمده است. با این حال نه دپارتمان و نه عرض‌پیما چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.

وی درباره ناراحتی عرض‌پیما از عدم استقبال و بدرقه او به جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا گفت: نمی‌دانستم زمان ورود به ایران کی بوده، وگرنه به فرودگاه می‌رفتم. به هر حال این داور باید تحویل گرفته شود چون در جام جهانی قضاوت کرده و افتخار آفریده است. حضور او در جام جهانی به داوران جوان هم انگیزه می‌دهد. قبل از رفتن او به کلمبیا مسائلی پیش آمد که نمی‌خواهم واردش شوم. عرض‌پیما به من گفت نمی‌خواهم در لیگ قضاوت کنم تا تمرکز داشته باشم و با آرامش برای جام جهانی آماده شوم. من هم گفتم اشکالی ندارد و از دپارتمان خواستم به او ابلاغ ندهد اما درباره کنار کشیدن او بعد از جام جهانی بررسی خواهیم کرد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین با بیان اینکه تفاوت بین داوری فوتبال و فوتسال طبیعی است، عنوان کرد: حق‌الزحمه داوران فوتبال پایین است اما ساختار فوتسال عوض شده و شاید حرکت‌های دیگری اتفاق بیفتد. من به صورت کلی معتقدم هزینه‌هایی که در فوتبال و فوتسال می‌شود عادلانه نیست. به من می‌گویند داوران فوتسال فقط ۴۰ دقیقه قضاوت می‌کنند اما این طور نیست. داوری فوتسال سختی‌های خاص خودش را دارد. به خصوص حق‌الزحمه‌ها در بخش بانوان گفتنی نیست. از طرف دیگر وقتی با مسئولان ارشد فدراسیون صحبت می‌کنیم می‌گویند پول‌های بلوکه شده هنوز به دستمان نرسیده است. به هر حال برخی مسائل دست ما نیست و کاری از ما برنمی‌آید.

اصفهانیان در ادامه تاکید کرد: اگر واقعا از فدراسیون فوتبال هیچ کس برای استقبال از عرض‌پیما نرفته، جای بحث دارد. او از افتخارات ماست و من به شخصه از او پوزش می‌طلبد. فرقی نمی‌کند داور فوتبال است یا فوتسال، باید تجلیل شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.