کد خبر : 80433
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 - 13:06
-

سلیمانی: داور گفته سوت را به خاطر گل زدم نه خطا!/ سه امتیاز بازی به شهروند ساری رسیده است

سلیمانی: داور گفته سوت را به خاطر گل زدم نه خطا!/ سه امتیاز بازی به شهروند ساری رسیده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره اتفاقات دیدار نیمه‌تمام تیم‌های شهروند ساری و دبیری تبریز گفت: در این مسابقه، داور گل پنجم شهروند را اعلام کرده و در گزارش بازی نیز همین نوشته شده است. ناظر فدراسیون و نماینده فدراسیون نیز چنین چیزی را تأیید کرده‌اند. وی افزود: داور گفته که من سوت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره اتفاقات دیدار نیمه‌تمام تیم‌های شهروند ساری و دبیری تبریز گفت: در این مسابقه، داور گل پنجم شهروند را اعلام کرده و در گزارش بازی نیز همین نوشته شده است. ناظر فدراسیون و نماینده فدراسیون نیز چنین چیزی را تأیید کرده‌اند.

وی افزود: داور گفته که من سوت را به خاطر گل بالا آوردم و خطایی اعلام نکردم.  در هر صورت سه امتیاز این دیدار به تیم شهروند ساری می‌رسد و پرونده بازی و همچنین انصراف تیم دبیری از این مسابقه را به کمیته انضباطی ارسال خواهیم کرد.

گفتنی است در دیدار شهروند ساری و دبیری تبریز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال، در حالی که این مسابقه در ۲۹ ثانیه مانده به پایان با تساوی ۴ – ۴ پیگیری می‌شد، داور خطایی واضح اعلام کرد که صدای سوتش نیز در فیلم پخش زنده پیش از گل شنیده می‌شود اما بازیکنان به بازی ادامه دادند و همین توپ وارد دروازه تیم دبیری شد. کادرفنی تیم تبریزی نیز به نشانه اعتراض، حاضر به ادامه این مسابقه نشدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پارسا یکشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

اگر صحنه ببینید کاملا واضحه به خاطر خطا سوت زده هم زمان با خطا صدای سوت شنیده شد با اینکه گل طبیعتا چند ثانیه بعد زده شد

FF یکشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

یعنی خود آقای سلیمانی فیلمو ندیده ؟!!!!
خیلی خنده داره !کجای دنیا سوت گل رو چند ثانیه قبل گل میزنند آخه؟!!من نه طرفدار دبیری هستم نه ساری ولی خیلی ظلمه خداییش ..داور احتمالإ امام زاده هستش که پیش بینی میکنه اتفاقی که هنوز نیوفتادرو…این دوروغ بزرگیه ..

قاسم مقنعی ساری سه شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

به علت ترک زمین از سوی دبیری تبریز و بی احترامی به هوادارا بازی باید پنج بر صفر به سوده تیم شهروند ساری بشه. حتی نتیجه ی ۵ بر ۴ به نفع تیممنون رو هم قبول نداریم. ترک زمین کردن باید ۵ بر صفر اعلام بشه. الان تو فوتبال دقیقه ی نود یه پنالتی مفت برای یه تیم میگیرن. تیم حریف بکشه بیرون تیمشو؟؟ بعد ادعا هم داشته باشه؟ هزار بار به ضرر ساری سوت زدن یبار هم نمیگم به نفع ما سوت زدن بلکه قانون رو اجرا کردن آقایون صداشون در اومده.