کد خبر : 80486
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1395 - 11:11
دسته‌بندی نشده
-

دبیری: داور قانون را نقض کرد/ فدراسیون رسیدگی کند

دبیری: داور قانون را نقض کرد/ فدراسیون رسیدگی کند
مالک باشگاه دبیرى اعتقاد دارد داور دیدار این تیم مقابل شهروند سارى اشتباهات فاحشى انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرام دبیرى در آیین تجلیل از قهرمانان پارامپیک در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات دیدار تیم فوتسال دبیرى با شهروند ساری اظهار داشت:در دیدار تیم هاى دبیرى و شهروند سارى اتفاقاتى رخ داد که فراتر از یک اشتباه بود.

وى افزود:داور انسان است و اشتباه می کند ولی وقتی داور نقض قانون می کند نمی توان تحمل کرد. مثلا وقتی سوت پایان بازی را زده نمی شود ادامه بازی بگیرد. داور با سوت خود در صحنه بازی با ساری خطا را اعلام کرد که گل پس از آن به ثمر رسید. بعد از سوت هر اتفاقی از نظر قانونی قابل قبول نیست و ما از فدراسیون فوتبال می خواهیم احقاق حق کنند.

مالک باشگاه دبیرى تبریز خاطرنشان کرد:ما از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم که به این موضوع رسیدگى کند تا حق تیم ما پایمال نشود، چون در دیدار مقابل شهروند سارى داور عملا قانون را نقض کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

همین داور برای شما دربازی با حفاری خوب سوت زد یادتون رفته

قاسم مقنعی ساری سه شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

بازی با حفاری سوت به نفع شما.. چند سال پیش ظلم آشکار علیه تیم گیتی پسند به نفع دبیری تبریز.. پر شائبه ترین قهرمانی لیگ رو شما داشتین. و حالا هم پنجه دارین میندازین رو صورت باشگاه پرهوادار شهروند ساری. دارین راهه اشتباهی رو میرین برادران محترم دبیری.