کد خبر : 80498
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1395 - 19:10
-

وعده تاج برای احداث آکادمی فوتسال

وعده تاج برای احداث آکادمی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس فدراسیون فوتبال در نشست امروز خود با کیومرث هاشمی ضمن تأکید بر برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای تشکیل تیم ملی امید، در خصوص برنامه های متعدد فدراسیون در آینده ای نزدیک صحبت کرد. در نشست رئیس فدراسیون فوتبال با کیومرث هاشمی – رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس فدراسیون فوتبال در نشست امروز خود با کیومرث هاشمی ضمن تأکید بر برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای تشکیل تیم ملی امید، در خصوص برنامه های متعدد فدراسیون در آینده ای نزدیک صحبت کرد.
در نشست رئیس فدراسیون فوتبال با کیومرث هاشمی – رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی تاج ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های کمیته ملی المپیک گفت: قطعاً خواسته ما هم موفقیت همه رده های تیم های ملی در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برای آقایان و بانوان است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم. ضمن اینکه یکی از مهمترین نکات موجود اینست که بنابر اعلام مسئولان کمیته بین المللی المپیک قرار است از دوره آتی فوتسال جایگزین فوتبال شود. لذا درخواست ما این است ضمن اطلاع از کسب این موضوع نتیجه را به فدراسیون فوتبال اعلام کنید تا هرچه سریعتر در این خصوص تصمیمات لازم و مقتضی اخذ شود.
رئیس فدراسیون در ادامه گفت: البته همانگونه که سایر تیم های ملی توانستند موفقیت های خوبی را برای فوتبال کشور مهیا کنند، قطعاً یکی از برنامه های این فدراسیون تشکیل تیم ملی امید قدرتمند و منسجم و آماده سازی آن برای مسابقات پیش رو است و در انجام این موضوع هیچ تردید و شکی نخواهیم داشت و در آینده ای نزدیک برنامه های لازم را برای اجرایی شدن آن انجام خواهیم داد.
مهدی تاج در پایان تأکید کرد: البته چنانچه فوتسال جایگزین فوتبال در مسابقات المپیک شود، این فدراسیون برنامه های متعددی را نیز برای آن در دستور کار خود قرار داده که احداث یک آکادمی ملی فوتسال مجهز و درخواست میزبانی مسابقات جام جهانی فوتسال در ایران در زمره همین فعالیت هاست که با توسعه آن می توان یک تیم ملی فوتسال امید موفق را به مسابقات المپیک فرستاد.

منبع:سایت فدراسیون فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.