کد خبر : 80508
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1395 - 18:25
دسته‌بندی نشده
-

پیروزی شاگردان خوراکچی در اولین روز مسابقات بین بانکی کشور/بانک دی حریف خود را شش تایی کرد

پیروزی شاگردان خوراکچی در اولین روز مسابقات بین بانکی کشور/بانک دی حریف خود را شش تایی کرد
تیم فوتسال بانک دی با هدایت محمود خوراکچی در اولین گام حضور در نهمین دوره مسابقات سالانه کانون بانک‌های خصوصی کشور در مقابل تیم بانک پارسیان با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی دست یافت .
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال بانک دی در اولین گام حضور در نهمین دوره مسابقات سالانه کانون بانک‌های خصوصی کشور در مقابل تیم بانک پارسیان با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی دست یافت . تیم بانک دی در این مسابقه از شروع بازی با فشار بر حریف توانست به برتری سریع دست پیدا کند و مهرداد قربانی بازیکن شماره ۱۰ تیم با عملکرد خیره کننده توانست چهار گل از شش گل تیم را به ثمر برساند. آرش کول مقدم و علی پاشایی نیز هرکدام یک گل را به ثمر رساندند.
تیم بانک دی در دومین رویارویی خود روز پنجشنبه ششم آبان ماه ساعت ۱۸ به مصاف تیم بانک شهر خواهد رفت. سرپرست تیم بانک دی با اشاره به اهمیت مضاعف نتیجه گیری در مقابل این تیم عنوان کرد که پس از گام اول و برد در مقابل تیم پارسیان کسب نتیجه در این دیدار از نظر روحی برای تیم ما بسیار حائز اهمیت است و نقش تعیین کننده‌ای در صعود به مراحل بعدی مسابقات را رقم خواهد زد.
ابراهیمی نسب با اشاره به تمرینات پرفشار اخیر تیم عنوان کرد که تیم بانک دی با حمایت بی دریغ آقای حیدری معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت طی دوماه اخیر بیش از ۳۰ جلسه تمرین فشرده را زیرنظر آقای محمود خوراکچی پشت سر گذاشته و بازیکنان تیم با انگیزه فراوان تلاش می‌کنند تا با حضور مقتدرانه در این دوره مسابقات برای بانک خود افتخارآفرینی کنند.
در این مسابقه جمعی از کارکنان بانک با حضور در سالن مسابقات به تشویق تیم خود پرداخته و در پایان دیدار به قید قرعه مهدی جعفری برنده پکیج ورزشی شد.
نهمین دوره مسابقات جام کانون بانک‌های خصوصی با حضور ۱۴ بانک و موسسه مالی و اعتباری در سالن فوتسال دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است و تیم بانک دی به همراه تیم های پارسیان، پاسارگاد، شهر، کارآفرین و موسسه عسگریه در گروه اول قرار دارد. از هفت تیم حاضر در گروه چهار تیم برتر به مرحله حذفی راه خواهند یافت.
اعضای تیم فوتسال بانک دی عبارتند از:
بازیکنان:
آرش کول مقدم از اداره خزانه داری
مصطفی حسین خواه از شعبه اقدسیه
سیدمحمدحسین قاسمی از شعبه نیاوران
مهرداد قربانی از اداره خزانه داری
سیدمصطفی کاظمی از شعبه دروس
میلاد خسروی از شعبه وزرا
وحید کربلایی از شعبه اقدسیه
محمدرضا میرزایی از معاونت پشتیبانی و مهندسی
علی پاشایی از شعبه یوسف آباد
حامد رشیدی از شعبه شهران
جلیل بابایی از شعبه فرمانیه
کادر فنی:
سرمربی: محمود خوراکچی
سرپرست: محمدباقر ابراهیمی نسب از معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت
تدارکات: جمال تاج الدین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱

خبر خیلی خیلی مهمی بود
واقعا تشکر میکنم از اطلاع رسانی دقیق شما

نام سه شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۱۱

تو فارسی یه ضرب المثل هست که چوب و تا بگیری بالا ….
الان شده حکایت شما . اهالی محترم پایگاه خبری فوتسال اگر من هم به جانبدازی شما از محمود خوراکچی شک داشتم شما با برداشتن مطلب قبلی من ثابت کردید نه تنها از ایشون حمایت میکنید بلکه ظرفیت انتقاد و صد البته رو شدن دستتون رو هم ندارید