کد خبر : 80584
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1395 - 12:06
-

شمسایی:فالکائو تا به رکورد من نرسد دست بردار نیست/باید به برزیلی ها تبریک گفت که به اسطوره هایشان احترام می گذارند

شمسایی:فالکائو تا به رکورد من نرسد دست بردار نیست/باید به برزیلی ها تبریک گفت که به اسطوره هایشان احترام می گذارند
وحید شمسایی گفت:«فالکائو» ملی پوش فوتسال برزیل تا به رکوردم نرسد دست‌بردار نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره دعوت مجدد «فالکائو» اسطوره تیم ملی فوتسال برزیل به این تیم بعد از خداحافظی در جام جهانی، خاطرنشان کرد: باید به مجموعه فوتسال برزیل احسنت گفت که هنوز از بازیکن ۳۹ یا ۴۰ ساله خود حمایت می‌کند و تا آخرین لحظه پای آن می‌ایستد. به هر حال انگار تا فالکائو به رکورد ما نرسد و ۱۱ گل ملی دیگر نزند، دست بردار نیست. تلاش این بازیکن که ۴ سال بیشتر از من در تیم ملی بازی کرده، ارزشمند است.

شمسایی در پایان درباره اینکه بعد از انتخاب سیدمحمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال، او مجددا به تیم ملی دعوت شد ولی خودش نخواست برگردد؟ گفت: راجع به گذشته صحبت نکنیم بهتر است. حرف زیاد است ولی باشد یک روز دیگر. باید به فوتسال برزیل و آدم‌هایش تبریک گفت که برای بازیکنان اسطوره ای خود چنین احترامی قائل هستند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایرانی چهارشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

جناب شمسایی اولا شما هم به تیم ملی دعوت شدید و نرفتید پس خود شما مقصر هستید که نه به فوتسال کشور و نه به خودتان کمک کردید در ضمن جهت یاد آوری عرض میکنم درسته که فالکایو ۴ سال بیشتر از شما بازی کرده ولی باید قبول کرد که بیشتره گل های شما به کشورهایی مثل مالزی و سنگاپور و ویتنام واز این قبیل کشورها زده شده وی گل های فالکایو به آرژانتین و پاراگوِِیه و از این کشورها زده شده که اصلا قابل مقایسه نیستند

نام ... چهارشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

دوست عزیز به نظر من مقایسه شما درست نیست وتیم ملی میتواند در بازیهای اسیایی از وحید شمسایی دعوت کند تا امارگلزنی خودش را در بازیهای راحتتر بیشتر کند واین اصلا عیب نیست همانگونه که برزیل هم همین کار را برای فا لکائو ورسیدن به آقایی گل در جهان انجام میدهد.

نام ... چهارشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

مرحبا به کشورهایی که به اسطوره های خود احترام میگذارند و مثل ایران نیستند!

نام چهارشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶

چى میگى بابا شمسایى بیاد رکورد بزنه؟!!رکورد و این حرفا یعنى چى ؟؟! یعنى مشکل فوتسال این مملکت رکورد شمسایى هست؟! اگر دنبال رکورد بود که کسى نباید از تیم ملى میرفت !!! حتى مطرح کردن این موضوع هم مضحک هست چه برسه به انجامش!! بس کنید دیگه بابا

نام ... پنجشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲:۳۰

یکی به من یگه این رکورد وحید شمسایی که هی میگید رکوردش ، کجااا ثبته ؟؟ سایت فیفا ، فوتسال پلانت ، کجا ؟ اصلا این رکورد هیچ جا نیست هیچ سندیتی نداره ؟!؟!