کد خبر : 80753
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 - 11:29
دسته‌بندی نشده
-

نگذاشتیم تنش بازی ساری در روندمان تاثیرگذار شود/ قلی‌پور از هفته آینده به ترکیب بازمی‌گردد

نگذاشتیم تنش بازی ساری در روندمان تاثیرگذار شود/ قلی‌پور از هفته آینده به ترکیب بازمی‌گردد
مالک باشگاه دبیری‌تبریز گفت: تنها نگرانی ما برای بازی با ارژن ادامه‌دار شدن تنش و ناراحتی بچه‌ها از اتفاقات بازی با ساری بود که با تمهیدات صورت گرفته این اتفاق نیفتاد و بچه‌ها همان بازی همیشگی خود را کردند.

افشین دبیری پس از پیروزی تیمش برابر ارژن فارس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازیکنان ما بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و تمام خواسته‌های کادر فنی و آقای اصغری‌مقدم را در زمین پیاده کردند و نتیجه آن هم سه امتیازی شیرین بود که می‌خواهیم آن را در بازی‌های پیش‌رو نیز ادامه دهیم.

وی افزود: الحق تیم ارژن هم تا آخرین دقیقه پا پس نگذاشت و تمام تلاشش را برای برگرداندن بازی انجام داد اما تمرینات خوب و هدفدار تیم دبیری و همچنین انگیزه‌ای که در میان بازیکنان ما وجود داشت باعث شد تا در نهایت ما تیم برتر این میدان باشیم. بازیکنان هم قسم شده بودند که در این بازی بهترین نمایش خود را در زمین به اجرا درآورند و همین طور هم شد.

مالک باشگاه دبیری‌تبریز با بیان اینکه مشکل رشید قلی‌پور هم حل شده، تاکید کرد: تعصب زیاد رشید قلی‌پور و اتفاقات بازی با ساری منجر به رفتارهایی احساسی از سوی رشید که از باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه دبیری است شده بود که این موضوع حل شد. ایشان در این بازی هم کنار تیم بود و در رختکن تیم کنار بچه‌ها قرار گرفت. مشکل حل شده و رشید انشاالله از هفته آینده با صلاحدید کادر فنی تیم را همراهی خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.