کد خبر : 80931
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 12:36
-

رعدی:بازی های شهرداری ساوه قابل پیش بینی نیست/در ساری مثل تیم مهمان با ما برخورد می شود/تلاشمان حضور در نیمه بالای جدول است

رعدی:بازی های شهرداری ساوه قابل پیش بینی نیست/در ساری مثل تیم مهمان با ما برخورد می شود/تلاشمان حضور در نیمه بالای جدول است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی با اشاره به روحیه خوب بازیکنان تیم شهروند در آستانه بازی مقابل شهرداری ساوه، اظهار کرد: شهروند برای برد در این دیدار حاضر می شود اما تیم شهرداری ساوه در لیگ نشان داد که بازی‌های این تیم قابل پیش‌بینی نیست. وی با بیان اینکه تیم شهروند در چند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی با اشاره به روحیه خوب بازیکنان تیم شهروند در آستانه بازی مقابل شهرداری ساوه، اظهار کرد: شهروند برای برد در این دیدار حاضر می شود اما تیم شهرداری ساوه در لیگ نشان داد که بازی‌های این تیم قابل پیش‌بینی نیست.

وی با بیان اینکه تیم شهروند در چند بازی گذشته لیگ موفق به کسب نتایج خوب شده، افزود: همانطور که از قبل گفته بودم تمام سعی و تلاش ما در فصل جاری حضور تیم شهروند در نیمه اول جدول است.

سرمربی تیم شهروند ساری در ادامه با بیان اینکه در شهر ساری همچون تیم مهمان با ما برخورد می‌شود، تصریح کرد: برای انجام بازی در سالن سید رسول حسینی مشکل تمرین داریم.

رعدی با اشاره به اینکه برای بازی رسمی در سالن ورزشی سید رسول فقط دو جلسه تمرین انجام می‌دهیم، گفت: در بدترین ساعت در سالن اصلی محل مسابقه دو جلسه تمرین می‌کنیم.

وی بیان کرد: از مسؤولان استانی و شهرستانی می‌خواهم که برای موفقیت تیم و کسب نتایج درخشان توجه ویژه‌تری به تنها نماینده فوتسال شمال کشور داشته باشند.

سرمربی تیم شهروند ساری در ادامه از خلق موقعیت متعدد توسط بازیکنانش در برابر حریفان خبر داد و اضافه کرد: بازیکنان شهروند مقابل حریفان زیاد موقعیت گلزنی خلق می‌کنند اما به‌راحتی این موقعیت‌ها را به هدر می‌دهند و تا حدودی در امر گلزنی موفق عمل نمی‌کنند.

رعدی در پایان ضمن تشکر از هواداران پرشور ساروی، گفت: وضعیت تیم شهروند در شرایط کنونی خوب است و بازیکنان برای سه امتیاز بازی مقابل شهرداری ساوه حاضر می‌شوند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کمیل یکشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

درود بر پر طرفدار ورترین تیم کش

مجتبی دوشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به امید ادامه روند پیروزی ها در ادامه بازی های فصل
فقط انشالله اقای رعدی بتونه این مشکلو بین بازیکنا حل کنه ک وقتی چند گل از حریفاشون جلو افتادن بازیو تموم شده ندونن عالی میشه
مثل بازی با ارژن شیراز و دبیری تبریز