کد خبر : 81162
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1395 - 10:45
-

ترابیان:کار نجاریان ربطی به تیم ملی ندارد/کادرفنی تیم زیر ۲۰ سال هنوز انتخاب نشده است!

ترابیان:کار نجاریان ربطی به تیم ملی ندارد/کادرفنی تیم زیر ۲۰ سال هنوز انتخاب نشده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صبح امروز (چهارشنبه) نجاریان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد که علی صانعی به عنوان سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال و محمد ناظم‌الشریعه نیز به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شده‌اند. عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در این باره به خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صبح امروز (چهارشنبه) نجاریان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد که علی صانعی به عنوان سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال و محمد ناظم‌الشریعه نیز به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شده‌اند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: آقای کفاشیان نامه‌ای به کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی نوشت که سرمربی و کادر فنی مورد نظر خود را در آن پیشنهاد داده بود، اما ما هنوز موافقتی با این کادر نکرده‌ایم. مطمئناً کادر فنی پیشنهادی را بررسی خواهیم کرد و پاسخ نامه را می‌دهیم.

وی با بیان اینکه به زودی کادرفنی تیم زیر ۲۰ سال انتخاب خواهد شد، افزود: تیم زیر ۲۰ سال باید هر چه زودتر فعال شود و کار خود را آغاز کند، اما از برخی افراد مانند آقای نجاریان که سرمربی و مدیرفنی تیم ملی را اعلام کرده‌اند، تعجب می‌کنم. برخی افراد که وظیفه و نقش خاصی در تیم ملی ندارند چنین صحبت‌هایی می‌کنند. نجاریان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال است و کارش به تیم ملی ربطی ندارد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.