کد خبر : 81167
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1395 - 13:22
-

صانعی: استعدادیابی‌ها را ادامه خواهیم داد/ فرد دیگری سرپرست تیم بزرگسالان می‌شود

صانعی: استعدادیابی‌ها را ادامه خواهیم داد/ فرد دیگری سرپرست تیم بزرگسالان می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال و برنامه‌هایش برای این تیم اظهار داشت: در ادامه فعالیت‌ها و استعدادیابی‌هایی که ناظم‌الشریعه و همکارانش انجام داده‌اند، هفته بعد در تبریز برنامه‌ای داریم و ۱۵۰ بازیکن را که در رده سنی زیر ۲۰  سال هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال و برنامه‌هایش برای این تیم اظهار داشت: در ادامه فعالیت‌ها و استعدادیابی‌هایی که ناظم‌الشریعه و همکارانش انجام داده‌اند، هفته بعد در تبریز برنامه‌ای داریم و ۱۵۰ بازیکن را که در رده سنی زیر ۲۰  سال هستند زیر نظر خواهیم گرفت.

وی افزود: برنامه‌ بعدی ما دعوت از بازیکنانی است که در لیگ برتر و لیگ یک بازی کردند ولی تاکنون به تیم ملی دعوت نشده‌اند، آنها را دعوت خواهیم کرد و زیر نظر خواهیم گرفت. در مرحله سوم سراغ بازیکنانی خواهیم رفت که در شهرهای دور افتاده هستند یا اینکه شهرشان تیم لیگ برتری ندارد و آنها را هم مشاهده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال در مورد اردوهای برنامه‌ریزی شده برای تیم ملی، عنوان کرد: برنامه‌های اردو‌ها را نوشته‌ایم و آماده تحویل دادن است. تا ابتدای سال ۹۶ این برنامه را می‌دهیم تا مراحل کار طی شود.

صانعی در ادامه با اشاره به اینکه ناظم‌الشریعه به عنوان مدیرفنی کنار تیم حضور خواهد داشت، گفت: قرار شده است کادر تیم ملی بزرگسالان و تیم امید کاملاً از هم جدا باشد و تنها من در این دو کادر مشترک هستم. کادر تیم ملی امید کاملاً مستقل است و هیچ نقطه مشترکی با تیم بزرگسالان ندارد.

وی درباره اینکه آیا همچنان به عنوان سرپرست در تیم ملی بزرگسالان حضور خواهند داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: برای تیم ملی قرار شد سرپرست انتخاب شود و کارهای تیم بزرگسالان را انجام دهد. در بحث فنی هم اگر نیازی به بنده باشد در خدمت تیم ملی هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

این یعنی اینکه ناظم تو تیم امید پر
این یعنی اینکه ناظم تو تیم امید هیچکاره است
این یعنی اینکه بوی اختلاف بین دوستان به مشام میرسه