کد خبر : 81249
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1395 - 20:25
-

پیروزی راحت اسپانیا، ایتالیا و پرتغال مقابل حریفان

پیروزی راحت اسپانیا، ایتالیا و پرتغال مقابل حریفان
دیدارهای دوستانه فوتسال جهان شب گذشته (۱ نوامبر / ۱۱ آبان) نیز ادامه یافت و در طی آن تیم‌های مطرح فوتسال به پیروزی‌های شیرین مقابل حریفان خود دست پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدارهای دوستانه فوتسال جهان شب گذشته (۱ نوامبر / ۱۱ آبان) نیز ادامه یافت و در طی آن تیم‌های مطرح فوتسال به پیروزی‌های شیرین مقابل حریفان خود دست پیدا کردند. در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای شب گذشته دو تیم اسپانیا و فرانسه در سالن هانری نورماند شهر لیموژ فرانسه برای دومین بار با یکدیگر دیدار کردند که در پایان قهرمان اروپا با گل‌های خوان کارلوس و چانو به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کرد. اسپانیا این دیدار را با ترکیب مولینا، اورتیز، لولو، پولا و رافا یوسین آغاز کرد. دیدار نخست دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود اسپانیا به پایان رسیده بود.

در سالن وینچنزو کاتانی شهر فائنتسا کشور ایتالیا و در حضور ۳ هزار پانصد تماشاگر مشتاق، دو تیم ایتالیا و رومانی به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود میزبان به پایان رسید. ارکولوسی، د اولیویرا و مرلیم گل‌زنان آتزوری در این دیدار دوستانه بودند. تک گل رومانی نیز توسط رادوکو به ثمر رسید. لاجوردی‌پوشان این دیدار با ترکیب مولیتیرنو، ارکولوسی، بوآونتورا، چزارونی و مرلیم آغاز کردند. ایتالیا و رومانی امشب نیز برای دومین بار با یکدیگر رو در رو خواهند شد.

در پرتغال و شهر سائو میگوئل دا گواردا این کشور، دو تیم پرتغال و لهستان در سالن سان میگل به مصاف هم رفتند. این دیدار مهیج در پایان با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم چهارم جام‌جهانی به پایان رسید. ریکاردینیو (۲ گل) و کاردینال (۲ گل) گل‌زنان سالسائو اروپا در این دیدار خانگی بودند. تک گل لهستان نیز توسط مارچین میکولاهویچ به ثمر رسید. پرتغال این دیدار را با ترکیب ببه، آندره کوئلیو، برونو کوئلیو، کاردینال و ریکاردینیو شروع کرد. این دو تیم امشب نیز برای بار دوم به مصاف هم می‌روند.

در یکی دیگر دز جذاب‌ترین دیدارهای شب گذشته، آلمان و انگلیس در دومین دیدار خود به تساوی ۳ بر ۳ دست پیدا کردند. دیدار نخست این دو تیم با نتیجه ۵ بر ۳ به سود مانشافت به پایان رسیده بود.

عبرستان سعودی و بحرین تنها دیدار تیم‌های آسیایی را در شهرک عیسی، بحرین برگزار کردند. این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع بحرین به پایان رسید.

نتایج دیدارهای دوستانه:

۱ نوامبر (۱۱ آبان):

* فرانسه صفر – اسپانیا ۲

* آلمان ۳ – انگلیس ۳

* مجارستان صفر – کرواسی ۴

* ایتالیا ۳ – رومانی یک

* کوزوو ۲ – مقدونیه ۶

* ولز صفر – لتونی صفر

* پرتغال ۴ – لهستان یک

* بحرین ۲ – عربستان سعودی یک

* صربستان ۳ – هلند ۲

برنامه دیدارهای دوستانه:

۲ نوامبر (۱۲ آبان):

* عربستان سعودی – بحرین / شهر: دمام، عربستان سعودی

* مجارستان – کرواسی / شهر: زالائگرسگ، مجارستان

* ایتالیا – رومانی / شهر: ایمولا، ایتالیا

* کوزوو – مقدونیه / شهر: پریشتینا، کوزوو

* مولداوی – قبرس / شهر: چورسکو، مولداوی

* پرتغال – لهستان / شهر: سائو میگوئل دا گواردا، پرتغال

۳ نوامبر (۱۳ آبان):

* مولداوی – قبرس / شهر: چورسکو، مولداوی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.