کد خبر : 81529
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395 - 10:11
-

صانعی:انتخاب شاندیزی پاداش اردوی تیم ملی در مشهد نیست/منکر این نمی‌شوم که خیلی‌های دیگر هم شرایط حضور در کادرفنی تیم ملی را دارند

صانعی:انتخاب شاندیزی پاداش اردوی تیم ملی در مشهد نیست/منکر این نمی‌شوم که خیلی‌های دیگر هم شرایط حضور در کادرفنی تیم ملی را دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره برپایی اردوی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال و لغو فستیوال استعدادیابی تبریز، گفت: قرار شد فستیوال استعدادیابی با یک شکل دیگر و در مراحل مختلف برگزار شود ولی ما از شنبه هفته آینده اردوهای تیم زیر ۲۰ سال را آغاز می‌کنیم و در هفته اول ۴۰ بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره برپایی اردوی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال و لغو فستیوال استعدادیابی تبریز، گفت: قرار شد فستیوال استعدادیابی با یک شکل دیگر و در مراحل مختلف برگزار شود ولی ما از شنبه هفته آینده اردوهای تیم زیر ۲۰ سال را آغاز می‌کنیم و در هفته اول ۴۰ بازیکن را زیر نظر می‌گیریم.

وی افزود: بازیکنانی که مدنظر تیم زیر ۲۰ سال قرار دارند از جمله نفراتی هستند که در لیگ دسته اول، دوم و بعضا در لیگ برتر بازی می‌کنند و اسامی آنها را با هماهنگی استعدادیاب‌ها درآورده‌ایم. در مجموع ۸۰ بازیکن را در دو هفته بررسی می‌کنیم و در اردو آنها را می‌بینیم.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال درباره اینکه در نهایت چند بازیکن برای این تیم انتخاب خواهند شد، گفت: بستگی به تعداد نفرات دارد ولی برای بازی با روسیه ۲۰ نفر را انتخاب خواهیم کرد. نظر نهایی این است که ۳۰ بازیکن را انتخاب کنیم تا اقدامات لازم برای حل مشکلات خروجی آنها و گرفتن پاسپورت صورت بگیرد. در اینصورت هر موقع که بازیکنان را بخواهیم، بدون مشکل از آنها استفاده خواهیم کرد.

صانعی درباره اینکه تیم امید روسیه با بازیکنان زیر ۲۱ و زیر ۲۲ سال به ایران می‌آید، گفت: بعضی از دوستان می‌گفتند ما هم بازیکنان زیر ۲۲ سال را برای این بازی انتخاب کنیم ولی اصرار کردم که همین تیم زیر ۲۰ سال مقابل روسیه بازی کند. نتیجه برای ما اصلا مهم نیست چون بازیکنانی که انتخاب می‌کنیم تجربه ندارند و بازی‌هایی مثل دیدار با روسیه بهترین فرصت برای کسب تجربه است.

وی همچنین در خصوص انتخاب حمید شاندیزی به عنوان مربی تیم زیر ۲۰ سال و اینکه گفته می‌شود شاندیزی در قبال پاداش برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان در مشهد به این عنوان رسیده است، تصریح کرد: همیشه این صحبت‌ها بوده و هست. خود من از ابتدا اصرار داشتم نفراتی به کادر فنی اضافه شوند که سابقه بازی در تیم ملی را داشته باشند. شاندیزی هم سالیان سال برای تیم ملی زحمت کشیده و سابقه کار در لیگ برتر و لیگ دسته اول را هم دارد. او سالها «خاک فوتسال را خورده است» و اینطور نیست که یکی، دو سال در فوتسال بوده باشد.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال در پایان گفت: کسانی که خبر ندارند بدانند شاندیزی از اولین دوره لیگ فوتسال در سال ۱۳۷۷ که در کرمانشاه شکل گرفت، حضور داشت. نمی‌توان از تجربه ملی و باشگاهی شاندیزی به راحتی گذشت. البته منکر این نمی‌شوم که خیلی‌های دیگر هم شرایط حضور در تیم ملی را دارند ولی انتخاب کادر فنی ما محدود است. اگر دستمان باز بود، شاید ۱۰ نفر را به کادر فنی اضافه می‌کردیم ولی ما هم محدودیت داریم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

داش على صانعى دمت گرم که حداقل هواى ملى پوش هاى سابق رو دارى اینا حق آب و گل دارند تو این فوتسال با اینایى که بواسطه فامیلى و رابطه مربیگرى میکنند فرق میکنند الان نصف لیگ بخاطر رابطه دارند کار میکنند