کد خبر : 81631
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 - 18:29
-

ابطحی: ایران زیرساخت لازم برای میزبانی جام‌جهانی فوتسال را ندارد

ابطحی: ایران زیرساخت لازم برای میزبانی جام‌جهانی فوتسال را ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی درباره مقام سومی ایران در جام جهانی و اینکه تیم ملی می‌تواند در دوره بعدی با برگزاری مسابقه‌ها در ایران به مقام قهرمانی دست یابد، اظهار کرد: ما زیرساخت‌ها را برای میزبانی مسابقه‌ها نداریم. در لیگ برتر تنها یک زمین استاندارد وجود دارد که آن هم برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی درباره مقام سومی ایران در جام جهانی و اینکه تیم ملی می‌تواند در دوره بعدی با برگزاری مسابقه‌ها در ایران به مقام قهرمانی دست یابد، اظهار کرد: ما زیرساخت‌ها را برای میزبانی مسابقه‌ها نداریم. در لیگ برتر تنها یک زمین استاندارد وجود دارد که آن هم برای اهواز است اما بقیه زمین‌ها به درد میزبانی جام جهانی نمی‌خورد. شاید تا ۴ سال آینده بتوانیم زیرساخت‌ها را فراهم کنیم اما پتانسیل منابع انسانی خوبی داریم که با اتکا به آن می‌توانیم همیشه جزو ۴ تیم اول جهان باشیم.

مربی پیشکسوت فوتسال ایران درباره مدیریت این رشته نیز خاطرنشان کرد: معتقدم همان طور که کشتی به کشتی‌گیران سپرده‌اند، مدیریت فوتسال هم باید به یک فوتسالی سپرده شود. متاسفانه الان ذهنیت بدی به وجود آمده و می‌گویند فوتسال هیچ هزینه‌ای نکرد و سوم جهان شد پس همیشه بدون هزینه می‌توانند موفق باشند. حال شما ببینید فوتسال چقدر پتانسیل دارد که بدون هزینه‌ای به این موفقیت می‌رسد.

وی درباره ضعف مالی و مدیریتی برخی تیم‌های لیگ برتری در فوتسال و احتمال کنار کشیدن آن‌ها از مسابقه‌ها بیان کرد: ما باید ابتدا تعریف کنیم که چه تیم‌هایی می‌توانند اجازه حضور در لیگ را داشته باشند. اگر موسسه مالی و اعتباری بخواهد شکل بگیرد ۲۰۰ نفر حاضرند ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برایش اختصاص دهند اما چه کسی حاضر است ۲ میلیارد تومان در فوتسال هزینه کند و قهرمان شود. باید آسیب‌شناسی کنیم که چرا به سمت ورزش نمی‌آیند. شاید به خاطر فضای موجود در ورزش است. متاسفانه جو ناسالمی در بسیاری از رشته‌های ورزشی حکمفرماست. امام حسین (ع) را با آن ظلم‌ها کشتند اما هیچ کس را لعنت نکرد اما آن بزرگوار به کسی که جلوی کار خیر را بگیرد لعنت فرستاده ببینید کار خیر چقدر مهم است. ورزش هم بهترین کار خیر است. متاسفانه مملکت ما به این سمت نمی‌رود. من شخصی را می‌شناسم که با ۴۵ هزار تومان یارانه‌اش زندگی می‌کند اما هیچ کس حاضر نیست به او کمک کند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.