کد خبر : 81635
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 - 19:04
-

گیتی‌پسند رکورد تاریخ را زد/شمسایی به زحمت مچ حیدریان را خواباند/پیروزی مس در دیداری جنجالی/دبیری بازی باخته را از قعرنشین برد

گیتی‌پسند رکورد تاریخ را زد/شمسایی به زحمت مچ حیدریان را خواباند/پیروزی مس در دیداری جنجالی/دبیری بازی باخته را از قعرنشین برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران. هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برگزاری ۷ مسابقه به پایان رسید. در نخستین دیدار امروز که از ساعت ۱۶ آغاز شد، تیم صدرنشین گیتی‌پسند در بندرعباس تیم آذرخش را ۳ بر یک شکست داد تا مقتدرانه صدرنشینی خود را تثبیت کند. تیم گیتی‌پسند با این برد توانست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران. هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برگزاری ۷ مسابقه به پایان رسید.

در نخستین دیدار امروز که از ساعت ۱۶ آغاز شد، تیم صدرنشین گیتی‌پسند در بندرعباس تیم آذرخش را ۳ بر یک شکست داد تا مقتدرانه صدرنشینی خود را تثبیت کند. تیم گیتی‌پسند با این برد توانست به رکورد ۹ برد پیاپی در تاریخ لیگ برتر برسد.

در مسابقاتی که از ساعت ۱۷ آغاز گردید، شاگردان شمسایی در جدالی نزدیک با یک گل از سد شاگردان حیدریان عبور کردند تا شمسایی برنده تقابل دوستانه با حیدریان باشد. تک گل تاسیسات دریایی را علیرضا وفایی وارد دروازه تیم سابق خود کرد.

در جدال پرحاشیه و پربرخورد تبریز، تیم مس موفق شد حفاری خوزستان را شکست دهد. در این دیدار که فرید نمازی کاپیتان و فرهاد توکلی ملی‌پوش تیم حفاری خوزستان با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند، تیم مس سونگون با نتیجه ۵ بر ۲ میهمانش را مغلوب کرد تا روند رو به رشدش تداوم داشته باشد.

فرش‌آرا پس از چند هفته ناکامی دست به کار بزرگی زد و تیم شهروند ساری را با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ درهم کوبید تا به وضعیت خود سر و سامان دهد.

تیم‌های شهرداری ساوه و لبنیات ارژن شیراز در تقابلی پرگل به تساوی در عدد ۴ رضایت دادند تا امتیازات این مسابقه تقسیم شود.این نتیجه درحالی رقم خورد که هر ۴ گل تیم شهرداری توسط بازیکنان قمی این تیم به ثمر رسید!

در تهران شاگردان رضا فلاح پس از هفته‌ها ناکامی موفق شدند تیم دانشگاه‌آزاد را ۳ بر ۲ شکست داده و ۳ امتیاز شیرین این دیدار را کسب کنند.

در قزوین هم تیم قعرنشین طرح و توسعه درحالیکه نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به رختکن رفته بودند، اما در نیمه دوم اسیر تجربه تیم دبیری شدند و در پایان شاگردان اصغری مقدم با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند.

هفته نهم لیگ برتر- سه شنبه ۱۸ آبان
زمان بازی وضعیت گلزنان حاشیه
۱۷ یاسین‌پیشرو قم صفر -تاسیسات دریایی ۱ نتیجه نهایی تاسیسات:علیرضا وفایی
۱۷ مس سونگون ۵ -حفاری خوزستان ۲ نتیجه نهایی مس:بلو(۲)-تاینان(۲)-مرتضی عزتی – حفاری:علیرضا رفیعی‌پور(۲) اخراج فرید نمازی-اخراج فرهاد توکلی
۱۷ طرح و توسعه الوند ۲ -دبیری تبریز ۳ نتیجه نهایی الوند:امید طالبی-حامد عبدالهی – دبیری:فرهاد فخیم-جواد اصغری‌مقدم-حامد عبدالهی(گل به خودی)
۱۶ آذرخش بندرعباس ۱ -گیتی‌پسند اصفهان ۳ نتیجه نهایی آذرخش:امین نصراله‌زاده – گیتی:احمداسماعیل پور-افشین کاظمی-مهدی جاوید
۱۷ دانشگاه آزاد ۲ -مقاومت البرز ۳ نتیجه نهایی دانشگاه:ابراهیم حسینی-گایو – مقاومت:مهرداد قنبرزاده(۲)-علی محمودی
۱۷ شهرداری ساوه ۴ -ارژن شیراز ۴ نتیجه نهایی ساوه:مهدی حسن‌زاده(۲)-سعید تقی‌زاده-محسن شنوفی – ارژن:علی جوانبخت-جعفر نجفی-محمد بیضایی‌نژاد-محمد صفری
۱۷ فرش‌آرا مشهد ۶ -شهروند ساری ۲ نتیجه نهایی فرش‌آرا:شهرام شریف‌زاده(۲)-سروش احمدنیا-سعید سروری-مجید خزایی-علی اسعدی – شهروند:محمد طاهری(۲)

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهنام سه شنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

عاخه یکی نیس ب این بابابگه ک تیم ساوه همه قمی ان ساوه ای کجابود