کد خبر : 81578
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 - 12:42
-

نامداری:نیلوفر اردلان دوست نزدیک من است/از لحاظ چهره شباهتی به فردوسی پور ندارم/این نمی شود که چون آقایان فحش می دهند بانوان به ورزشگاه نیایند/غرفه پایگاه خبری مثل گل سر سبد می درخشد

نامداری:نیلوفر اردلان دوست نزدیک من است/از لحاظ چهره شباهتی به فردوسی پور ندارم/این نمی شود که چون آقایان فحش می دهند بانوان به ورزشگاه نیایند/غرفه پایگاه خبری مثل گل سر سبد می درخشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آزاده نامداری مجری مطرج تلویزیون از مهمانان غرفه پایگاه خبری در نمایشگاه مطبوعات بود.این مجری محبوب گفتگویی مفصل در غرفه ما داشت که مشروح آن را بخوانید: شما به عنوان یک مجری مطرح تلویزیون آیا ورزش ، مخصوصا فوتسال را پیگیری می کنید ؟ بله بسیار زیاد ، البته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آزاده نامداری مجری مطرج تلویزیون از مهمانان غرفه پایگاه خبری در نمایشگاه مطبوعات بود.این مجری محبوب گفتگویی مفصل در غرفه ما داشت که مشروح آن را بخوانید:
شما به عنوان یک مجری مطرح تلویزیون آیا ورزش ، مخصوصا فوتسال را پیگیری می کنید ؟
بله بسیار زیاد ، البته فوتسال را به اندازه فوتبال دنبال نمی کنم و فوتبال را هم به اندازه ای که بدانم کی پخش می شود و تماشا کنم دنبال می کنم.
در مورد فوتسال بانوان چه اطلاعاتی دارید و آیا می دانید که تیم ملی بانوان و لیگ بانوان داریم ؟
بله می دانم که تیم ملی داریم و لیگ بانوان را هم خبر دارم ولی به دلیل اینکه پخش نمی شود ما هم نمی توانیم خیلی پیگیری کنیم.
آیا شما با بازیکنان فوتسال بانوان مانند فرشته کریمی و نیلوفر اردلان در ارتباط هستید و آنها را می شناسید ؟
بله میشناسم ، مخصوصا نیلوفر جان از دوستان خیلی نزدیک من هست ولی من فکر می کردم که این عزیزان فوتبال بازی می کنند ، چون من نیلوفر را از فوتبال میشناسم .
photo452938605723234667
شما بیشتر فوتبالی هستید یا همسرتان ؟
به یک اندازه پیگیری میکنیم
دوست دارید دخترتان هم ورزشکار بشود ؟
واقعیتش را که بگویم ورزشکار بودن خیلی خوب است اما ورزشکار حرفه ای بودن خیلی سخت است و من دوست دارم دخترم ورزش را دنبال کند ولی حالا اینکه ورزش را حرفه ای دنبال کند انتخاب با خودش است .
بازی های تیم ملی فوتسال ایران را در جام جهانی دنبال میکردید ؟
بله بیشتر بازیهای ایران را دنبال می کردم و از همین جا کسب مقام سوم را توسط ایران تبریک می گویم .
در مورد اینکه خیلی ها می گویند سبک مجری گری شما بسیار شبیه عادل فردوسی پور هست ، نظرتان چیست ؟
واقعا خوش به حال من است ( با لبخند ) و این را بگویم از روزی که من شروع به اجرا کردم ، این حرف را خیلی شنیدم ولی به نظر من چند تا دلیل دارد. چون آقای فردوسی پور هم با ریتم خیلی تندی صحبت میکند و دلیل دیگرش هم این است که من ناخواسته یک ذره آدم راحتی هستم و ایشان هم می دانم که آدم راحتی هست و شاید این ۲ شباهت باعث شده که ما را با یکدیگر شباهت کنند و این را هم بگویم که از لحاظ چهره و ظاهری قطعا به همدیگر شباهتی نداریم ( با لبخند ) و اینکه ایشان در حوزه ورزش فعالیت کرده اند و من به کار اجتماعی مشغول هستم و فکر میکنم دلیل شباهت من با آقای فردوسی پور ریتم سریع صحبت کردن و راحت صحبت کردن هر ۲ نَفَر ما باشد .
photo897793665927327242
آیا راحت بودن شما در مجری گری دلیلش این است که از سن پایین شروع به مجری گری کردید ؟
می دانید مجری گری یک کاراکتر است و این را بگویم که من ذاتا آدم راحتی هستم و وقتی کاراکتر آدم ها را جلوی دوربین می بریم خیلی سخت است که تغییر بدهد چون نمایش نیست و اینکه یک نفر بیاید چهره و ذات آدم را تغییر بدهد.
در مورد حضور بانوان به ورزشگاهها و استادیوم چه نظری دارید ؟
واقعا جالب است چون من همین امروز یک عکسی را دیدم که مربوط به مراسم تشییع مرحوم پورحیدری بود ( که من خیلی به ایشان ارادت داشتم و یک شخص بزرگ را از دست دادیم که از همین جا تسلیت میگویم ) که خانم ها با عکس منصور خان به ورزشگاه آمده بودند که من یک پستی در صفحه اینستاگرام گذاشته بودم با این متن : ( در میان این همه اندوه از رفتن پدر استقلال ، منصور خان پور حیدری ، این عکسها به فکر وا می دارم که برای خانم ها شاید باید گفت خداحافظ ورزشگاه ، تا شاید تشییع پیکر عزیزی دیگر ) و بعد کامنت های متعددی داشتم که گفته بودند آیا می دانید که جو ورزشگاه چقدر بد هست و آقایان فحش می دهند ؛ یعنی واقعا نمی شود آقایان فحش ندهند واقعا سخته ؟!
مگر فقط در ورزشگاهها فحش می دهند ؟
شما درست می گویید ، ولی یک بحث دیگر پیش می آید و اینکه آقایانی که می روند ورزشگاه فحش ندهند و این نمی شود که چون آقایان فحش می دهند بانوان به ورزشگاه نیایند و در عوض اینکه خودشان را اصلاح کنند و دیگر اینکه اگر نگاه به خود جامعه داشته باشیم و محترمانه به کسانی که وارد ورزشگاه می شوند برخورد شود و به آنها احترام بگذاریم و با آنها رفتارى اسلامی داشته باشیم به مرور زمان ورزشگاهها تلطیف می شود چون کسی که با خانواده خودش به ورزشگاه می رود طبعا به احترام خانواده خودش و دیگران رعایت میکند و باعث می شود باعث لطافت ورزشگاهها شود .
درست است که می گویند که شما یک استقلالی ۲ آتیشه هستید ؟
بله ، ولی فقط ۲ آتیشه نه ۴ آتیشه
photo1043691368510236605
آیا شما ورزش هم می کنید ؟ فوتسال یا رشته دیگری .
حرفه ای ورزش نمیکنم فقط ورزش های هوازی انجام می دهم .
نظر شما در مورد نمایشگاه مطبوعات و غرفه پایگاه خبری فوتسال چیست ؟
نمایشگاه مخصوصا غرفه شما یک حس خوبی دارد و یک آرامش خاص و انرژی خوبی به بازدید کننده می دهد و آدم ها جذب می شوند و شاید خود دلیل دیگرش این باشد که خود شما اصحاب رسانه حس خوب و انرژی خوبی دارید که باعث جذب آدم ها می شود و باعث می شود که افراد به نمایشگاه بیایند و به شما از این حیث تبریک میگویم و اینکه امسال نمایشگاه نسبت به سال گذشته بهتر شده است ولی غرفه شما مثل گل سر سبد در نمایشگاه می درخشد .
آیا شما با ورزش حرفه ای بانوان موافق هستید یا اینکه نظرتان این است که باید در حد نیازشان ورزش کنند ؟چون خیلی از بزرگان نظرشان این است که خانم ها نباید به سراغ ورزش حرفه ای بروند و باید مشغول خانه داری باشند ؟
خیر ، چرا باید همچنین حرفی را بزنم ، چون خانم ها نشان دادند که هم خانه داری را میتوانند انجام دهند و هم ورزش حرفه ای را .
photo1043691368510236612
ورزش حرفه ای مانند اینکه شما که مشغول کار مجری گری هستید با خانه داری شما تداخل إیجاد نمی کند ؟
ورزش حرفه ای با شغل من خیلی فرق دارد ، چون من مثلا حدود ۲ ساعت سر کار می روم و بعد از آن بر میگردم خانه ولی کسی که ورزش حرفه ای را دنبال می کند اردو و تمرین زیادی دارند و سختی بیشتر است ولی اگر از طرف همسر از ایشان حمایت شود و زنانی در این حد قدرتمند داشته باشیم یک افتخار ملی بدست می آوریم.
با توجه به اینکه شما به تازگی صاحب یک فرزند دختر ( گندم خانم ) شده اید ، احساستان در مورد مادر شدن چیست ؟
خیلی حس عجیبی است چون احساس وظیفه نسبت به یک موجود دیگری می کنید و آدم وقتی ازدواج می کند نسبت به همسرش احساس مسئولیت دارد ولی احساس نسبت به فرزند یک چیز دیگری است ، حتی بی خوابی هایی که شب ها از جانب بچه ها بوجود می آید با یک لبخند فرزند به دل آدم می نشیند.
photo1043691368510236610
سوْال آخر اینکه شما در صفحه اینستاگرام خود یک متنی با عنوان ( بیا کاین داوری ها به پیش داور اندازیم ) گذاشتید ، یک توضیح میشود بدهید ؟
چون خیلی درد بزرگی در کشور و جامعه ما شده است و این است که ما به خودمان اجازه می دهیم در مورد آدم ها خیلی زود قضاوت کنیم ، مثلا در مورد خودم بگویم که شما من را می شناسید و قطعا نظر شما با کسی که من را نمی شناسد خیلی فرق می کند مثلا می گویند : چقدر بی خودی می خندد ، چقدر حرف می زند و … و کلا نظرات فرق میکند . من همیشه آدم ها را دعوت میکنم به اینکه قبل از اینکه معاشرت کنند درباره کسی حرف نزنید . یعنی خدایی است که در نهایت خودش تکلیف همه آدم ها را مشخص می کند و این گناه خیلی بزرگی است که در جامعه ما هم به فراوانی دیده می شود و ای کاش ما همه این اخلاق و منش را داشته باشیم که همدیگر را زود قضاوت نکنیم .
photo452938605723234669
photo897793665927327243

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مريم سه شنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

درود به شما و خانم اردلان
نیلوفر اردلان نماد استقامت زنان ایران زمین