کد خبر : 81659
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 - 20:44
-

AFC  شرایط سالن‌های مشهد را تایید نکرد/ مقصد بعدی اصفهان یا تایلند

AFC  شرایط سالن‌های مشهد را تایید نکرد/ مقصد بعدی اصفهان یا تایلند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نعمتی، رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی در خصوص میزبانی مشهد از مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا عنوان کرد: طی بازدید نمایندگان AFC از سالن‌های برگزاری مسابقات در مجموعه بهشتی و فیاض‌بخش مشهد این اماکن به دلیل مشکلات زیرساختی و نداشتن استاندارهای لازم برای برگزاری رقابت‌های آسیایی مورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نعمتی، رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی در خصوص میزبانی مشهد از مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا عنوان کرد: طی بازدید نمایندگان AFC از سالن‌های برگزاری مسابقات در مجموعه بهشتی و فیاض‌بخش مشهد این اماکن به دلیل مشکلات زیرساختی و نداشتن استاندارهای لازم برای برگزاری رقابت‌های آسیایی مورد تایید قرار نگرفت.

وی اضافه کرد: در مشهد هتل‌های مناسبی برای میزبانی از مسابقات داریم اما ضعف در مسائل زیرساختی سالن‌های شهر باعث شده تا این میزبانی مورد تایید قرار نگیرد.

نعمتی ادامه داد: در حال حاضر فدراسیون، اصفهان را برای میزبانی معرفی کرده است.

در همین رابطه عباس ترابیان رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال نیز عنوان کرد: مشهد علی‌رغم شایستگی‌ها، از طرف نمایندگان AFC دارای ایرادهایی عنوان شد که به همین دلیل دیگر جزو گزینه‌های معرفی شده ما نیست. ایرادهایی که به  سالن‌های مشهد  گرفتند، گزینه‌هایی مانند جایگاه ویژه خبرنگاران و اتاق کنترل دوپینگ بود.

وی افزود: با سابقه خوبی که اصفهان در میزبانی دو دوره جام باشگاه‌های آسیا دارد، این شهر را معرفی می‌کنیم. اگر چه هنوز تایلند شانس میزبانی این رویداد را دارد، اما اصفهان با سابقه خوبی که دارد می‌تواند میزبان این رقابت‎ها باشد و در حال پیگیری این میزبانی هستیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.