کد خبر : 81667
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 10:07
-

از حضور دادکان تا صانعی در سالن تا یک دقیقه سکوت به احترام پورحیدری/شمس مصاحبه نکرد

از حضور دادکان تا صانعی در سالن تا یک دقیقه سکوت به احترام پورحیدری/شمس مصاحبه نکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،از سری مسابقات هفته ۹ لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز دو تیم دانشگاه آزاد تهران و مقاومت البرز در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند. این بازی که در واقع جدال پایین نشینان جدول بود از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و نوید یک بازی درگیرانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،از سری مسابقات هفته ۹ لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز دو تیم دانشگاه آزاد تهران و مقاومت البرز در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند. این بازی که در واقع جدال پایین نشینان جدول بود از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و نوید یک بازی درگیرانه و مهیج را می داد .
دانشگاه آزاد این بازی را بسیار خوب و طوفانی شروع کرد و توانست در اوایل بازی از روی نقطه پنالتی به گل اول خود دست یابد اما مقاومتی ها خیلی زود توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند . در ادامه بازی این دانشگاه بود که توانست با حفظ فشار خود روی دروازه مقاومت ، به گل دوم دست یابد و نیمه اول را پیروز به رختکن برود .
با شروع نیمه دوم هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما این مقاومت بود که در اواخر بازی توانست ورق را به نفع خود برگرداند و با زدن دو گل دیگر ، ۳ امتیاز شیرین از این بازی به دست آورد .
دانشگاه آزاد در روزی که می توانست برنده بازی باشد ، برد را با باخت عوض کرد .
حواشی بازی :
– در ابتدای این بازی به احترام مرحوم منصور پورحیدری ، یک دقیقه سکوت در سالن اعلام شد .
– علی صانعی سرمربی زیر ۲۰ سال ایران این بازی را از نزدیک نظاره گر بود .
– محمد دادکان رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ایران ، برای تماشای این مسابقه در سالن حضور داشت ‌.
– صدقی سرپرست دانشگاه آزاد به دلیل محرومیت و اسفندیاری گلر این تیم به دلیل مصدومیت ، این بازی را از روی سکوها دنبال میکردند . ظاهرا به نظر می رسد مصدومیت شدید اسفندیاری در بازی با گیتی پسند با دوری چند هفته ای وی از رقابت ها همراه است .
– تیم مقاومت البرز در این بازی از تعداد قابل توجهی از همراهان و تماشاچیان بهره می برد که حضور آنها مشکلاتی را برای انتظامات سالن ایجاد کرده بودند .
– این بازی در نیمه اول بسیار پربرخورد و فیزیکی دنبال شد به طوری که هر دو تیم بعد از گذشت نیمی‌ از بازی ۵ خطاءِ شده بودند .
– در انتهای نیمه اول بود که در یک صحنه توپ به دستان هر دو بازیکن تیم مقاومت و دانشگاه برخورد کرد که داور دوم این بازی با زدن سوت پنالتی نقطه دو را برای دانشگاه اعلام کرد . این تصمیم با اعتراض شدید مقاومتی ها روبرو شد و بعد از گذشت چند لحظه طی یک اقدام عجیب داوران این بازی بعد از مشورت با یکدیگر نظر خود را برگرداندند و پنالتی نقطه دو را برای تیم مقاومت اعلام کردند . این تصمیم عجیب داوران اعتراض شدید تیم دانشگاه آزاد را به دنبال داشت . این جنجال ها و درگیری ها منجر به اختلال ۱۵ دقیقه ای در بازی شد . نکته قابل توجه این است که این پنالتی به گل منجر نشد و با واکنش های شدید و جالب دانشگاهی ها همراه بود .
– کاظم سلیمانی بین دو نیمه ، این صحنه مشکوک را از دوربین یکی از تصویربرداران مجموعه دانشگاه آزاد رصد می کرد .
– در این بازی مسئولان کمیته ضد دوپینگ هم حضور داشتند و در انتهای بازی با قرعه کشی از بافنده و گیویلی از دانشگاه و صادقی و رستمی از مقاومت ، تست دوپینگ گرفتند .
– حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه آزاد که تیمش بازی برده را با باخت عوض کرده بود ، در انتهای این بازی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.