کد خبر : 81813
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 15:57
-

صانعی:بازیکنان امید می‌توانند جایگزین بزرگان فوتسال ایران شوند/پایگاه خبری گاهی اوقات بیش از حد وارد حواشی می شود

صانعی:بازیکنان امید می‌توانند جایگزین بزرگان فوتسال ایران شوند/پایگاه خبری گاهی اوقات بیش از حد وارد حواشی می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی مدیرفنی تیم بزرگسالان و سرمربی تیم امید ایران با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: در راستای برنامه‌هایی که تدوین کرده بودیم، استعدادیابی‌مان را آغاز کردیم و منتخب‌های این استعدادها را انتخاب کردیم. البته اولویت‌مان با بازیکنانی بود که در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی مدیرفنی تیم بزرگسالان و سرمربی تیم امید ایران با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: در راستای برنامه‌هایی که تدوین کرده بودیم، استعدادیابی‌مان را آغاز کردیم و منتخب‌های این استعدادها را انتخاب کردیم. البته اولویت‌مان با بازیکنانی بود که در لیگ برتر و لیگ یک حضور دارند. قرار است ۸۰ بازیکن را طی دو هفته بازبینی کنیم و از این نفرات، منتخب بهترین بازیکنان را تشکیل دهیم تا مقابل روسیه بازی کنیم.

photo897793665927327475

وی افزود: تا بهمن ماه ما کار استعدادیابی را انجام می‌دهیم تا لیست نهایی ۲۵ نفره را انتخاب کنیم. البته در این رده مشکلاتی مانند بحث نظام وظیفه وجود دارد. امیدوارم برای مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا که تاریخ آن در اردیبهشت ماه مشخص می‌شود، آماده شویم.

سرمربی تیم امید ایران تصریح کرد: ما پتانسیل خوبی داریم و امیدوارم این تیم هم مانند تیم بزرگسالان بدرخشد. هدف اصلی و نهایی ما این است که برای تیم ملی بزرگسالان پشتوانه‌سازی شود.

photo897793665927327514

عضو کادر فنی تیم بزرگسالان در رابطه با تغییر نسل در فوتسال گفت: بازیکنان خیلی خوبی در همه پست‌ها و در تیم امید حضور دارند. میانگین سن این تیم کمی پایین است اما فکر می‌کنم در مجموعه زیر ۲۲ سال بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانند در آینده نزدیک جای بزرگان فوتسال ما را بگیرند. البته باید اردوهای خوب و بازی‌های تدارکاتی خوب برای آنها در نظر گرفته شود.

photo1043691368510236633

صانعی در خصوص امکانات این تیم گفت: خواسته واقعی همه اهالی فوتسال ابتدا حمایت از باشگاه‌ها است زیرا این باشگاه‌ها خانه اصلی این بازیکنان هستند. بعد از آن پخش تلویزیونی باید صورت بگیرد. هر چه باشگاه‌ها قوی‌تر باشند، تیم ملی ما هم قوی‌تر است.

صانعی در مورد عملکرد تنها پایگاه تخصصی فوتسال در سه سال نخست فعالیتش بیان کرد : نقطه قوت پایگاه خبری فوتسال ایران اعضایش هستند چرا که خبرنگاران این سایت سال ها برای فوتسال زحمت کشیدند و چون تخصصی کار کردند تسلط بالایی به اخبار دارند و مامی بینیم تمامی اخبار ریز و درشت فوتسال در این سایت منتشر می شود.

photo1043691368510236636
وی در ادامه خاطر نشان کرد: تنها ایرادی که می توانم از پایگاه خبری فوتسال بگیرم این است که گاهی اوقات و بیش از حد وارد حواشی می شود و از پرداختن به اصل کار دور می ماند با این حال پایگاه خبری فوتسال را مرجع اصلی اخبار این رشته میدانم.

photo1043691368510236637

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.