کد خبر : 81678
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 10:24
-

شمسایی:با این برد از بحران خارج شدیم

شمسایی:با این برد از بحران خارج شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سه شنبه شب در حاشیه بازی دو تیم فوتسال یاسین پیش رو قم و تاسیسات دریایی تهران خاطرنشان کرد: این بازی از سوی دیگر نوعی آشتی بین تیم یاسین پیش رو قم و تماشاگران قمی بود و مردم استقبال بسیار زیادی از این مسابقه داشتند. وی ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سه شنبه شب در حاشیه بازی دو تیم فوتسال یاسین پیش رو قم و تاسیسات دریایی تهران خاطرنشان کرد: این بازی از سوی دیگر نوعی آشتی بین تیم یاسین پیش رو قم و تماشاگران قمی بود و مردم استقبال بسیار زیادی از این مسابقه داشتند.
وی ادامه داد: تیم تاسیسات دریایی، بازی خوبی را در لیگ ارائه می دهد ولی نقاط ضعفی هم داریم که باید برطرف شود.
شمسایی با اشاره به حضور برخی بازیکنان مطرح در تیم خود گفت: بازیکنان اسم و رسم دار به تنهایی برای یک تیم کافی نیست بلکه بازیکنان باید با تمام توان خود بجنگد.
وی ادامه داد: تیم ما بدون حاشیه دنبال رسیدن به صدر جدول است ولی تیم گیتی پسند اصفهان به دلیل در اختیار داشتن مهره های کلیدی، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.
شمسایی با اشاره به وضعیت داوری این مسابقه گفت: داوران مسابقه کار بسیار سختی را در این بازی داشتند ولی بنده هیچگاه علیه داوری حرف نمی زنم و اگر در این مسابقه نیز اعتراض باواکنشی داشتم اشتباه کرده و عذرخواهی می کنم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: تیم ما در بازی های گذشته به دلیل بدشانسی دچار مشکلاتی شده و به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم داشتیم و با کسب این سه امتیاز، از بحران خارج شدیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی جمعه , ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

وحید خان گل شما هند بود . برا همین از داوری حرف نمیزنی