کد خبر : 81907
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1395 - 13:32
-

جاوید: پایگاه خبری فوتسال در کمترین زمان، بهترین اطلاع رسانی را دارد/ آقای گلی برایم مهم نیست/ به ثبت رکورد فکر نمی کنیم

جاوید: پایگاه خبری فوتسال در کمترین زمان، بهترین اطلاع رسانی را دارد/ آقای گلی برایم مهم نیست/ به ثبت رکورد فکر نمی کنیم
ملی پوش فوتسال ایران تاکید کرد: حاضرم تعداد گل‌هایم روی عدد 20 بماند؛ اما در پایان فصل قهرمان شویم.

مهدی جاوید با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره عملکرد این پایگاه خبری اظهار کرد: خوشبخانه فوتسال توسط مطبوعات به خوبی توسط پایگاه خبری فوتسال معرفی شده است و در کمترین زمان بهترین اطلاع رسانی را انجام می دهید. اگر بحث سلیقه را در اخبار کنار بگذاریم، سایت فوتسال شرایط خوبی برای این رشته رقم زده است و بازدید خوبی هم دارد. اغلب فوتسالی ها از مخاطبان پایگاه خبری هستند.

جاوید

وی افزود: پرداختن به حواشی فوتسال از سوی پایگاه خبری، جذابیت ها را افزایش می دهد. شاید کسی از این موضوع خوشش نیاید و به سلیقه ها بستگی دارد. اما به خاطر فعالیت زیاد، از شما تشکر می کنم و نمره ۱۸ را به شما می دهم.

جاوید تاکید کرد: حاضرم تعداد گل‌هایم روی عدد ۲۰ بماند؛ اما در پایان فصل قهرمان شویم. هیچ چیز جز قهرمانی نمی‌تواند ما را خوشحال کند. اگر آقای گلی هم در کنارش باشد، خوشحالی‌مان دو چندان می‌شود، اما اگر از من بپرسید بین این دو کدام را انتخاب می کنی می گویم قهرمانی.

جاوید

ملی پوش فوتسال اضافه کرد: زدن ۲۰ گل توسط بنده دو دلیل مهم دارد. یکی این که باشگاه گیتی پسند همپا با بازیکنان و ملی‌پوشان جلو آمده و دیگری این که ما بازیکنان به خاطر همراهی یکدیگر در تیم‌ ‌ملی شناخت خوبی از هم داریم و از بازی در کنار هم لذت می بریم. باور کنید تا به امروز هیچ کس در تمرین و اردوهای تیم صحبتی از شکستن رکورد، زود قهرمان شدن و آقای گلی نکرده است. اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم و برایمان مهم نیست. امسال تنها به فکر قهرمانی هستیم و اگر در کنارش بتوانیم عنوان‌های دیگر هم کسب کنیم تکمیل کننده قهرمانی خواهد بود.

جاوید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد پنجشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

سلام اقای جاوید شما إز بازیکنای بزرگ لیگ هستی درست ولی خیلی بازیکن بزرگ اومده و رفته همشون تو فوتسالی ها محبوبن ولی شما از نظر اخلاقی باید قبول کنی مشگل داری و باید روش بیشتر کار کنی باشگاه گیتی باید زمان بستن قرارداد با تعهد اخلاقی باید با شما قرار داد ببنده چون شما قابل پیش بینی نیستی از نظر اخلاقی .لطفا نظر منو بزارید شاید به جاوید کمک کنه متشکر

یه فوتسالی جمعه , ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱:۰۳

مهدی جاوید خیلی از مدل بازیت خوشم میاد، همیشه درخدمت تیمی، تورو کی اینجوری ازت یک بازیکن تمام عیار ساخته، دمش گرم، ولی از طرز بازیت مشخصه جدا از تمیرینهایی که تا حالا کردی، استعدادت خیلی تو این رشته خوبه، و مهم تر از همه حتماً دعای پدر و مادرت پشتت هست که روز به روز بهتر و بهتر میشی،، خدا براتون حفظشون کنه، ان شاء الله که قهرمانی رو به اصفهان برمیگردونی و آقای گل لیگم میشی.. ?

فرهاد جمعه , ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

همیشه خوب بودی امسال دیگه واقعا عالی هستی.معلومه که زحمت زیادی میکشی. موفق باشی